• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

شرکت ملی گاز ایران به سمت چابک‌سازی و بروز رسانی حرکت می‌کند

  • کد خبر : 48497
  • 09 بهمن 1400 - 16:00
شرکت ملی گاز ایران به سمت چابک‌سازی و بروز رسانی حرکت می‌کند
یاز اکو - مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران، بر تغییر در مهندسی همسو با غنی‌سازی مشاغل در سازمان تاکید کرد و گفت: مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران با همه توان مدیریتی و کارشناسی خود در تلاش است به سمت و سوی چابک سازی و بروز رسانی ساختار سازمان حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ولی الله دینی روز شنبه در جلسه هم اندیشی با مدیریت و هیئت رئیسه منطقه هشت عملیات انتقال گاز در تبریز، اظهار کرد: هر سازمانی بر اساس شرایط خود، به ارتقای پایه های سازمانی، غنی سازی و بازنگری ساختار نیاز دارد، لذا در مهندسی ساختار، نیاز است اندازه سازمان مشخص و ابزار ساختمان فراهم شود؛ بر همین اساس امیدواریم که در این هم اندیشی به بازآرایی سازمانی و حفظ و نگهداشت نیروهای با تجربه مدیریت بهتری داشته باشیم.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: برای رسیدن به اهداف استراتژی سازمانی باید دیدگاه مان را تغییر دهیم و از ساماندهی مشاغل نیروهای قراردادی و پیمانکاری غافل نشویم چون که با بها و ارزش دادن و توان افزایی همکاران پرتلاش، بهره وری را ارتقاء داده و امید به ادامه فعالیت در این نیروها را تقویت می کنیم.

وی یادآور شد: در بازنگری و ارتقاء ساختار کف سازمان در اولویت قرار داشته و همگام با رشد تکنولوژی ضرورت دارد دانش کاربری در سازمان نیز افزایش یابد.

دینی تاکید کرد: باید فرآیندها را بطور دقیق شناخته و به سمت چابک سازی حرکت کنیم چرا که نمی توان با نگاه غیر فنی مشکلات فنی را رفع کرد، نیاز است بازخورد ساختار سازمانی را هم در نظر گرفته و به دنبال انحراف معیار باشیم.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران همچنین منطقه هشت عملیات انتقال گاز را سازمانی بی عیب دانست و از تلاش همه همکاران این منطقه عملیاتی که با فعالیت های مضاعف خود در فصول سرد سال داشته اند، تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});