• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
6

راه آهن در سال ۲۰۲۳ به مرز ارمنستان خواهد رسید

  • کد خبر : 49187
  • 14 بهمن 1400 - 14:00
راه آهن در سال ۲۰۲۳ به مرز ارمنستان خواهد رسید
یاز اکو- در سال جاری همانند گذشته کارهای زیربنایی تداوم خواهد داشت و هم عملیات احداث خانه های مسکونی برای آوارگان جنگ آغاز می شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آپا، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان این مطلب را در پاسخ به سؤالات جوانان حاضر در مجمع جوانان در ۲ فوریه بیان کرد.
رئیس جمهور آذربایجان گفت: امسال عملیات احداث ۵ نیروگاه برق آبی در اراضی آزاد شده شروع خواهد شد. ایشان با اشاره به اینکه ساخت روستای آغالی در بین پروژه های پیش بینی شده به اتمام رسیده افزود این پروژه دارای مفهوم نمادین بسیار مهمی است. زیرا امسال اولین گروه آوارگان سابق به وطن خود بازخواهند گشت و روستای آغالی تجسم آنچه ما می خواهیم است.
علی اف خاطرنشان کرد: فرودگاه زنگیلان در سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد، راه آهن در سال ۲۰۲۳ به مرز ارمنستان می رسد و ساخت بزرگراه نیز در حال انجام است.
رئیس دولت آذربایجان گفت که جوانان در همه این پروژه ها مشارکت فعال داشتند. هم اکنون طرح های مختلف کشاورزی در مناطق آزاد شده در حال اجراست. می توانم بگویم عملیات کاشت در سال جاری در ۴۰ تا ۵۰ هزار هکتار برنامه ریزی شده است. این امنیت غذایی ما را تضمین می کند. اکثر افرادی که در آنجا کار می کنند جوانان هستند. بنابراین جوانان البته در این کار نقش اول را خواهند داشت، آنها نیز باید ابتکار عمل خود را نشان دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});