• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

افتتاح چند طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در اهر و کلیبر

  • کد خبر : 49897
  • 19 بهمن 1400 - 11:45
افتتاح چند طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در اهر و کلیبر
یاز اکو - همزمان با ایام الله دهه‌ی مبارک فجر چندین طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با حضور مسئولان شهرستان‌های اهر و کلیبر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، در شهرستان اهر طرح‌های مخابراتی شامل نصب و راه اندازی سایت «۲G/BTS» چولقشلاقی، ارتقاع تکنولوژِی سایت «BTS» روستاهای بهل و زندآباد از ۲G به ۳G، نصب کافو نوری ناحیه‌ی صنعتی اهر، روستای انداب قدیم و ریحان، نصب تجهیزات ADSL در روستاهای چولقشلاقی و قلندر و در نهایت ارتقاء پهنای باند سایت BTS گلزار شهدای اهر به ۴G با مجموع اعتبار بیش از ۲۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در این شهرستان یک واحد از ۱۰۰ واحد مسکن محرومین در روستای خلفیان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیون ریال و طرح پل روستای مزرعه مزارع با اعتبار ۵ میلیارد ریال در قالب طرح هادی به بهره برداری رسید.

در شهرستان کلیبر نیز طرح‌های مخابراتی با مجموع بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار شامل توسعه‌ی تجهیزات ADSL در روستاهای «مولان، لمهونی، شریق، قیه باشی، کلی علیا و پیغام، ارتقاء سایت BTS و نصب کافو نوری نصب و افتتاح شد.

چندین طرح شرکت آب و فاضلاب شهرستان کلیبر نیز با همکاری بخشداری و خیّرین روستای ولندران این شهرستان با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و در حوزه‌ی کشاورزی نیز فاز دوم مجتمع مرغداری گوشتی با تولید سالانه ۲۲۵۰۰ قطعه با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال افتتاح و پروژه‌ی ساخت مجتمع مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای نیز با هزینه‌ی اولیه‌ی ۲۵ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});