• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
شهردار سهند تاکید کرد:

سهند آماده میزبانی از سرمایه گذاران است

  • کد خبر : 50619
  • 24 بهمن 1400 - 12:15
سهند آماده میزبانی از سرمایه گذاران است
یاز اکو - علی علایی شهردار سهند در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهر تاکید کرد: سهند آماده هر گونه همکاری با سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، شهردار سهند گفت: شهر سهند و مجموعه شهرداری آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذارانی است که قصد فعالیت اقتصادی در این شهر را دارند.

وی در خصوص مشکلات مربوط به این شهر گفت: یکی از عمده دلایل مشکلات سهند در بحث خدمت رسانی، کمبود امکانات و تجهیزات سخت افزاری شهرداری است.
وی خاطر نشان کرد: در طول بارش های سنگین چند هفته گذشته با کم وکاستی های فراوانی در بحث برف روبی به دلیل کمبود امکانات شهرداری روبرو بودیم و شرمنده مردم شدیم.

شهردار سهند با بیان اینکه تعامل همیشه به نفع شهر و مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف توسعه است، از تعامل و همراهی مجموعه شورای شهر و شرکت عمران سهند ابراز خرسندی کرد و افزود: امروز شهرداری و شرکت عمران سهند در راستای آبادانی تعاملات سازنده ای را آغاز کرده اند.

وی گفت: مدیر عامل شرکت عمران سهند، فردی انقلابی است که با رویکرد جهادی در کنار شهرداری ایستاده و در حل مشکلات شهری از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

وی افزود: سهند یکی از شهرهای شهرستان اسکو است و ما جزئی از شهرستان بزرگ اسکو هستیم و هیچ گونه زاویه ای با اسکو و مردمان شریف اسکو نداریم و اسکو برند شهرستان ما هست و با تمام قدرت در مقابل کسانی که قصد ایجاد زاویه بین مردمان این شهرستان داشته باشند، خواهیم ایستاد.

علایی ادامه داد: امروز شهرداری و شرکت عمران سهند در راستای آبادانی، تمایلات بسیار سازنده ای شروع کرده اند. دکتر مصطفوی مدیر عامل محترم شرکت عمران واقعا انقلابی و جهادی در کنار شهرداری است و در حل مشکلات شهری از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});