• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

۱۷۴ کلاس درس در بناب در حال ساخت است

  • کد خبر : 51583
  • 01 اسفند 1400 - 15:00
۱۷۴ کلاس درس در بناب در حال ساخت است
یاز اکو - مدیر آموزش و پرورش بناب اعلام کرد: هم اکنون ۲۴ پروژه آموزشی با ۱۷۴ کلاس درس و سه پروژه ورزشی در شهرستان در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمود پورلطفعلی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب افزود: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی اظهار امیدواری کرد با نوسازی ۱۵ مدرسه فرسوده بناب بزودی جشن انقلاب مدرسه سازی در سطح شهرستان برپا شود.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در این جلسه گفت: دانش آموزان روستایی و شهری باید از امکانات یکسان برخوردار باشند.

رضا لعلی با تأکید بر ضرورت اجرای عدالت آموزشی در سطح شهرستان تشریح کرد: وظیفه شورای آموزش و پرورش صرفاً مدرسه سازی نیست، بلکه انسان سازی و تربیت انسان ها بایستی در اولویت کاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بخاطر رنگ بندی مدارس شاهد افت تحصیلی زیادی در جامعه شدیم، گفت: مدارس شهرستان باید از لحاظ سواد و سرمایه یکرنگ باشند.

شهرستان بناب با ۳۹ بستری کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان بناب نیز در این جلسه اعلام کرد: هم اکنون ۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های شهرستان بستری هستند که ۸ نفر آنها تحت مراقبت های ویژه می باشند.

حسین غلامی با بیان اینکه شهرستان بناب از لحاظ رنگ بندی در شرایط قرمز قرار دارد، افزود: تاکنون ۷۵ درصد جمعیت شهرستان یک دز و ۶۶ درصد جمعیت دو دز واکسن را دریافت کرده اند و در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال ۵/۹۳ درصد، ۹ تا ۱۲ سال ۳۴ درصد و ۵ تا ۹ سال ۵/۸ درصد واکسن تزریق کرده اند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است؛ این شهرستان دارای یک بخش و ۲۷ روستای تابعه بوده و به دلیل افزایش بیماران کرونایی در پیک ششم در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});