• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

عدم رغبت سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ورزقان

  • کد خبر : 52614
  • 07 اسفند 1400 - 16:00
عدم رغبت سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ورزقان
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از عدم رغبت سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ورزقان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، محمد فرشکاران روز شنبه در بازدید از شهرک صنعتی-تخصصی مس آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: باید بررسی‌های کارشناسی انجام شود تا دلیل عدم رغبت سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ورزقان مشخص شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرک صنعتی ورزقان به رغم گذشت چندین سال از راه‌اندازی آن‌، پیشرفت چندانی نداشته است، گفت: شهرک صنعتی تخصصی مس فرصت مطلوبی است که می‌تواند در قالب توسعه شهرک ورزقان در سال‌های آینده در توسعه منطقه نقش ایفا کند.

وی ادامه داد: اگر به نتیجه و سرانجام رسیدن امور برای ما مهم باشد، باید با نظرات کارشناسی و فنی نسبت به اجرای طرح‌ها اقدام کنیم.

فرماندار ورزقان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه به رغم گذشت چندین سال از ایجاد تصویب شهرک صنعتی تخصصی مس ورزقان در هیأت دولت، عملیات اجرایی این شهرک تاکنون اجرایی نشده است، گفت: شهرستان ورزقان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه معادن دارد که باید نهایت استفاده را از این توانمندی‌ها برای توسعه به کار گرفت.

مهدی نعمتی، ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مس در ورزقان را فرصت مغتنمی پیش روی توسعه‌ی صنایع مس در استان دانست و بیان کرد: ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مس علاوه بر رونق تولید، هزاران فرصت شغلی را در منطقه ایجاد کرده و ارزش‌افزوده بیشتری را برای مس تولیدی در معادن شهرستان به دست خواهد آورد که این ارزش‌افزوده در اقتصاد منطقه و استان نقشی مهم ایفا خواهد کرد.

فرماندار ورزقان گفت: باید از ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی ورزقان حمایت کنیم؛ متأسفانه طی سالیان گذشته تعدادی از افراد در این محل سرمایه‌گذاری کرده و برای تکمیل واحد تولیدی خود نیاز به اخذ تسهیلات بانکی دارند که در این زمینه انتظار مساعدت داریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=52614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});