• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز منصوب شد

  • کد خبر : 53956
  • 16 اسفند 1400 - 15:00
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز منصوب شد
یاز اکو - «اصغر خوش فهم» به‌عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت ایران خودرو تبریز از طرف هیات مدیره این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، در مراسمی که با حضور مسئولان و مدیران شرکت ایران خودرو تبریز برگزار شد؛ «اصغر خوش فهم» از سوی هیأت مدیره این شرکت به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس جدید هیات مدیره این شرکت معرفی شد.

حمید حاجی زاد منصور، مدیرعامل سابق شرکت ایران خودرو تبریز در این مراسم اظهار کرد: شرکت ایران خودرو تبریز در دوره جدید فعالیت‌ها قطعا از تجارب گذشته استفاده کرده و با رفع موانع احتمالی تولید، با تلاش و همدلی بیشتر و همچنین داشتن برنامه ریزی، در رشد و توسعه این مجموعه اقدام خواهد کرد.

حاجی زاد منصور تأکید کرد: قطعا با حضور مدیرعامل جدید در رأس این مجموعه، شاهد تغییرات فراوانی در توسعه کمی و کیفی شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.

در این مراسم، از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه حاجی زاد منصور به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره قبلی شرکت ایران خودرو تبریز تشکر و قدردانی شد.

گفتنی است؛ اصغر خوش فهم دارای لیسانس مهندسی متالوژی و فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و حضور بیش از ۲۷ سال تخصص و تجربه در صنعت خودروسازی کشور(گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا وگروه خودروسازی بهمن) از کارنامه وی در دوران مدیریتی بوده است.

تصدی مدیریت عامل و عضو هیات مدیره در شرکت‌های تحت پوشش مجموعه‌های فوق از سوابق اجرایی او بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});