• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
رئیس دانشگاه نبی‌اکرم (ص) تبریز:

مقابله با تهاجم فرهنگی با پناه گرفتن درپستوها غیرممکن است

  • کد خبر : 54900
  • 23 اسفند 1400 - 16:00
مقابله با تهاجم فرهنگی با پناه گرفتن درپستوها غیرممکن است
یاز اکو - رئیس دانشگاه نبی‌اکرم (ص) تبریز گفت: نمی‌توان با پناه گرفتن در پستوها با آن‌چه تهاجم فرهنگی نام گرفته مقابله کرد و باید با حمایت از هنر به این مهم دست یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، سید محمدرضا میلانی، در نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر نمایش «ماجرای آلمان» به کارگردانی وحید فرشی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما رسالت تاریخی بزرگ در حوزه‌ی هنر داریم و دانشگاه نبی‌اکرم با تأسیس رشته‌ی تئاتر و حمایت از این هنر قصد دارد تأثیرگذاری اجتماعی را با زبان هنر محقق سازد.

وی افزود: هنر، قوی‌ترین زبانی است که با آن می‌توان تمام حرف‌ها را به گوش همگان رساند و به همین خاطر تصور من این است که علاقه به هنر در ذات تمام افراد وجود دارد.

میلانی گفت: من وقتی می‌بینم ما در هنر و تمام حوزه‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن در تمام دنیا داریم اما ناشناخته باقی مانده‌ایم، متأثر می‌شوم و فکر می‌کنم امروز عنان مدیریت جامعه از دست ما خارج شده است.وی

تأکید کرد: من بسیار خرسندم که اساتید و دانشجویان دانشگاه ما امروز، بعد از ماه‌ها تلاش توانسته‌اند یک کار هنری را با سطح کیفی بالا تولید کنند و من به این می‌گویم تأثیرگذاری اجتماعی.

میلانی افزود: خوشبختانه با حضور جناب آقای ناظمی در رأس مدیریت فرهنگی استان، جان تازه‌ای به حوزه‌ی فرهنگ و هنر دمیده شده است و من امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا شاهد رونق روزافزون تولیدات هنری فاخر و ارزشمند باشیم.

گفتنی است، نمایش «ماجرای آلمان» نوشته‌ی واصف اونگورن به کارگردانی وحید فرشی، کاری از دانشگاه نبی‌اکرم (ص) تبریز است که فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تئاتر شهر تبریز اجرای عمومی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=54900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});