• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3

نیروهای خدمات شهری تبریز در ایام تعطیلات نوروز برای حفظ پاکیزگی شهر بیشتر فعالیت می‌کنند

  • کد خبر : 55611
  • 01 فروردین 1401 - 12:00
نیروهای خدمات شهری تبریز در ایام تعطیلات نوروز برای حفظ پاکیزگی شهر بیشتر فعالیت می‌کنند
یاز اکو - سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: نیروهای خدمات شهری کلانشهر تبریز در ایام تعطیلات نوروز برای حفظ پاکیزگی شهر فعالیت خود را دوچندان کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، جواد صدیقی در جلسه ای با حضور معاونان خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه و مدیران ارشد ستاد معاونت خدمات شهری با تاکید بر اینکه فعالیت خدمات شهری تعطیل بردار نیست، افزود: رسیدگی به وضعیت تنظیف و پاکسازی شهر، نظارت بر پاکیزگی و آمادگی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی سطح شهر و راه‌اندازی کمپ استقبال از مهمانان نوروزی در ورودی ها از جمله فعالیت هایی معاونت خدمات شهری در ایام عید نوروز است.

وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار از سوی شهرداری تبریز، اظهار داشت: با تلاش کارگران زحمتکش خدمات شهری بیشتر برنامه های تدوین شده در این طرح به خوبی اجرا شده است و در ادامه نیز برنامه های روزانه خدمات شهری در مناطق با سرعت و دقت بیشتری اجرا می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: اولویت بندی ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی باید مورد توجه نیروهای خدمات شهری و اجرایی قرار گیرد و در این خصوص با مدنظر قرار دادن شرایط مساعد آب هوایی نسبت به لکه گیری آسفالت معابر اقدام می شود.

صدیقی، ادامه داد: در راستای ارایه خدمت به شهروندان و میهمانان نوروزی کلانشهر تبریز، نیروهای خدمات شهری در ایام عید نوروز با تمام توان نسبت به انجام وظایف خود اقدام می کنند تا رضایت شهروندان و میهمانان را جلب کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});