• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه‌ عمرانی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در حال اجراست

  • کد خبر : 56242
  • 09 فروردین 1401 - 11:30
۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه‌ عمرانی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در حال اجراست
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال جاری برای حمایت از تولید، پروژه های عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی استان با شتاب بیشتری اجرا می‌شود، گفت: ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه‌ عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان در حال اجراست.

به‌گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدمرتضی نیرومند اسکویی، در بازدید از پروژه های در حال اجرای شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزود: این پروژه ها به منظور ارتقای زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان با هدف تامین رفاه صنعتگران در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: در سال جاری در حوزه معاون فنی این شرکت پروژه هایی مانند خیابان سازی، شبکه توزیع ۲۰ کیلوولت و روشنایی، شبکه های توزیع و انتقال آب، گاز رسانی و سایر پروژه ها با انعقاد ۱۸۵ قرارداد پیمانکاری اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به افتتاح ۴۰ طرح عمرانی در دهه فجر سال گذشته، گفت: این تعداد طرح زیرساختی با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری صنعتگران قرار گرفت.

نیرومند اسکویی، ادامه داد: تلاش می شود با رشدی فزاینده بودجه شرکت در جهت ارایه خدمات بیشتر به رزمندگان جنگ اقتصادی و آماده‌سازی بستر رونق اقتصادی افزایش یابد و زمینه ارتقای جایگاه استان در حوزه تولید و صنعت فراهم شود.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است و ۶ درصد از واحدهای تولیدی شهرک‌های استان به صنایع بزرگ و ۹۴ درصد از واحدهای تولیدی به صنایع کوچک و متوسط اختصاص دارد.

از مجموع ۲ هزار و ۳۹۹ واحد تولیدی موجود در شهرک های صنعتی استان یک هزار و ۸۹۳ واحد فعال و حدود ۴۰۰ واحد غیرفعال بوده و هم اکنون بیش از ۵۳ هزار نفر در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=56242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});