• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

ممنوعیت پخت بربری در نوبت صبح رمضان از چهل سال پیش اجرا می‌شود

  • کد خبر : 57053
  • 16 فروردین 1401 - 19:20
ممنوعیت پخت بربری در نوبت صبح رمضان از چهل سال پیش اجرا می‌شود
یاز اکو - رئیس اتحادیه نانوایان آذربایجان غربی گفت: ممنوعیت پخت نان سنگگ و بربری در شیفت صبح ماه مبارک رمضان امر جدیدی نیست و سال‌هاست در استان آذربایجان غربی اعمال می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، الله‌وردی حسن زاده رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت‌وگوبا خبرنگار اظهار داشت: موضوع ممنوعیت پخت نان بربری و سنگگ به عنوان نان صبحانه از زمان پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن همواره در استان آذربایجان‌غربی اعمال شده است و این امر مبحث تازه ای نیست.

وی افزود: دادستان کل کشور اعلام کرد که با روزه‌خواری در ملاءعام باید برخورد کرد و در نامه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی نیز برخورد با روزه‌خواران ابلاغ شد نانوایی‌های بربری با ابلاغیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، در شیفت صبح در ماه رمضان تعطیل هستند.

وی افزود: قیمت نان در ارومیه تغییر نیافته است و تمامی نانوایان موظف هستند نان را بر اساس قیمت اعلامی اتحادیه به فروش برسانند و هر نانوایی که به بهانه پخت نان مخصوص گنجددار و یا روغنی قیمت نان را افزایش می دهند کار غیرقانونی انجام می دهند و در صورتی که بازرسان با همچین مواردی مواجه شوند از چنین تخلفاتی جلوگیری می شود.

حسن زاده گفت: نانوایی های پخت بربری و سنگگ یا به اصطلاح نان روغنی موظفند در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ فعالیت خود را آغاز کنند و برخی تا ساعت ۲۲ تا ۲۳ شب نیز فعال هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});