به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مشترکان با ثبتنام در این سامانه میتوانند تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطهای دریافت کنند.
از تمامی مشترکان فهیم شرکت توزیع نیروی برق تبریز در شهرستانهای تبریز، اسکو و آذرشهر درخواست میشود با نصب این اپلیکیشن یک اداره برق ۲۴ ساعته را در گوشی خود همراه داشته و از خدمات آن بهرهمند شوند.
دریافت کلیه خدمات غیر حضوری برق با برنامه «برق من»
در چندین سال اخیر شاهد طراحی و توسعه اپلیکیشنهای متعددی در جهت تسهیل و تسریع انجام امور شهروندی در حوزههای مختلف بودهایم. این برنامهها با ارائه خدمات غیر حضوری و پرکاربردی همچون پرداخت قبوض، کمک بسیاری به شهروندان کردهاند و دیگر نیازی نیست برای انجام کارهای سادهای همچون تسویه حساب قبض های مختلف به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و زمان زیادی را برای انجام اموری از این قبیل صرف کنیم.
یکی از نرم افزارهای کاربردی که در جهت کاهش مصرف برق با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد، برنامه «برق من» نام دارد که ارائه دهنده کلیهی خدمات غیر حضوری مربوط به برق است. مشترکان عزیز با استفاده از این اپ میتوانند بهراحتی از قبضهای برق خود استعلام گرفته و صورتحسابشان را در عرض چندین دقیقه تسویه کنند. امکان ثبت درخواستهای متعددی همچون افزایش یا کاهش انشعابات برق، تفکیک و یا ادغام کنتورها و غیره نیز در این سامانه برای مشترکان فراهم شده است تا حتی دیگر به برقراری تماس تلفنی هم نیازی نباشد.
مشترکان میتوانند نرمافزار کاربردی برق من را برای گوشی اندروید خود به صورت مستقیم و رایگان از کافه بازار، گوگل پلی یا وبسایت شرکت به نشانی www.toztab.ir و وبسایت برق من دانلود و نصب کنند و از خدمات آنلاین آن بهرهمند شوند.