• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

تریلیون‌ها دلار در انتظار ورود به رمزارزها / بازار در چه صورت سقف می‌زند؟

  • کد خبر : 58163
  • 24 فروردین 1401 - 18:00
تریلیون‌ها دلار در انتظار ورود به رمزارزها / بازار در چه صورت سقف می‌زند؟
یاز اکو - کارشناسان عقیده دارند بعد از قانون‌گذاری رمزارزها بسیاری از شرکت‌ها و نهادهای دولتی وارد بازار رمزارزها می‌شوند و رمزارزها رشد می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، کوین اولری، سرمایه‌گذار بازارهای مالی عقیده دارد شفافیت نظارتی باعث می‌شود سرمایه‌های سازمانی به بازار رمزارزها سرازیر شوند. اولری در مصاحبه اخیر خود با کیتکونیوز در مورد آخرین پیشنهاد لومیس و سناتور گیلیبراند برای چارچوب نظارتی رمزارزها گفتگو کرد.

«به نظرم پس از ایجاد قانون فعالان بازار همه قوانین را انجام می‌دهند و بعد این باعث می‌شود که سرمایه نهادی زیادی به بازار سرازیر شود. اگر سرمایه سازمانی به بازار رمزارزها راه پیدا کند ارزش بازار برخی رمزارزها به سمت تریلیون دلاری شدن حرکت می‌کند. تصور کنید قانون به سرمایه‌ها چراغ سبز نشان دهد.»

این سرمایه‌گذار عقیده دارد قانون باید به سرمایه‌گذاران بزرگ نهادی برای ورود به بازار رمزارزها چراغ سبز نشان دهد. «به نظرم من هنوز بازی بازار رمزارزها شروع نشده است. زمانی که شخصی با حقوق بازنشستگی خود و جوانی با پول حقوق خود رمزارز می‌خرد چیزی تغییر نمی‌کند. من از سرمایه‌ کلان حرف می‌زنم. سرمایه شرکت‌های بزرگ، دفترهای خانوادگی و نهادهای دولتی که به تریلیون‌ها دلار می‌رسد.»

این سرمایه‌گذار در رابطه با اینکه موسسات نظارتی برای سرمایه‌گذاری به چه چیزی نیاز دارند گفت:

«ساده‌ترین راه کاری است که کانادایی‌ها انجام دادند. آن‌ها ETF بیت‌کوین را راه‌اندازی کردند و این دیگر بر پایه قانون است. اما در آمریکا ETF غیرمستقیم بیت‌کوین و مبتنی بر معاملات آتی راه‌اندازی شده است. سازمان بورس باید بفهمد که نیاز سرمایه‌گذار ETF اسپات بازار است.»اولری در پایان مصاحبه خود گفت: من حدس می‌زنم که آن‌ها اجازه نخواهند داد. برنامه‌های مبتنی بر ETF به دفتر رئیس کمسیون بورس نمی‌رود. ما به دستوری از قانون‌گذار نیاز داریم که موسسات اجازه می‌دهد قانونی بیت‌کوین بخرند. در این صورت پول به بازار تزریق می‌شود.»

اگر سرمایه‌های کلان به بازار رمزارزها وارد شود رمزارزها رشد زیادی می‌کنند و این می‌تواند شروع دوباره روند صعودی بازار باشد.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});