• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

موزه مشاغل تبریز احیا می‌شود

  • کد خبر : 58218
  • 25 فروردین 1401 - 10:30
موزه مشاغل تبریز احیا می‌شود
یاز اکو - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز از احیای موزه مشاغل خبر داد و گفت: به دستور شهردار تبریز مقرر شده موزه مشاغل مجددا احیا شود، چراکه اموال این موزه موجود بوده و لازم است از آنها نگهداری شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس از تبریز، سید کاظم زعفرانچیلر امروز چهارشنبه در بیست و ششمین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار اظهار کرد: امروز در رابطه با ۱۴ ملک و خانه تاریخی که تحت تملک شهرداری بوده، بررسی‌هایی صورت می‌گیرد تا در خصوص آنها تصمیماتی اتخاذ شود.

وی از احیای موزه مشاغل خبر داد و افزود: به دستور شهردار تبریز مقرر شده موزه مشاغل مجددا احیا شود، چراکه اموال این موزه موجود بوده و لازم است از آنها نگهداری شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز، ادامه داد: برای احیای یخچال صادقیه طرح و برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته‌ایم که در جلسات آتی ارائه خواهم داد.

زعفرانچیلر گفت: به نظرم اگر موزه مشاغل و موزه آب در یخچال تاریخی صادقیه راه‌اندازی شوند، طبیعتا گردشگران و مهمانان می‌توانند در فضایی دنج ساعات خوبی را داشته باشند.

علی نوای‌باغبان، نایب رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار هم در این خصوص بیان کرد: هدف از جلسه امروز بررسی وضع موجود خانه‌های تاریخی بوده که با همفکری مشکلات را احصاء کنیم.

گزارش فارس حاکی است، وضعیت اماکن تاریخی تحت تملک شهرداری تبریز در بیست و ششمین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار بررسی و مقرر شد، طی جلسه دیگر در خصوص این اماکن بررسی‌های بیشتر صورت گرفته و آخرین وضعیت موجودشان به صورت دقیق و جزئی تشریح شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});