• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5
در سال گذشته انجام شد؛

واگذاری ۶۶ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در استان / کمبود زمین مهمترین دغدغه بخش صنعت در اردبیل

  • کد خبر : 58259
  • 25 فروردین 1401 - 13:30
واگذاری ۶۶ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در استان / کمبود زمین مهمترین دغدغه بخش صنعت در اردبیل
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال گذشته 66 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شد که این حجم از واگذاری ها در قالب 89 قرارداد حق بهره برداری زمین با متقاضیان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، محمد اهلی با اعلام این خبر افزود: از میان ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان، در ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی امکان واگذاری زمین وجود دارد و عملیات آماده سازی در ۳ ناحیه صنعتی دیگر نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: تلاش می شود با تامین اعتبارات و ایجاد زیرساخت های لازم، میزان سرمایه گذاری ها در استان افزایش یابد؛ هرچند ممکن است کاستی هایی در این راه وجود داشته باشد.

اهلی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود زمین در شهرک های صنعتی اشاره کرد و افزود: از بابت واگذاری زمین صنعتی در مضیقه هستیم؛ چرا که در اکثر شهرک ها و نواحی صنعتی استان، زمین قابل واگذاری یا به اتمام رسیده و یا در شرف اتمام است.

وی تصریح کرد: تنها راه برون رفت از این مشکل، ایجاد و تملک اراضی ملی و مناسب در کنار تخصیص اعتبارات است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، تامین زمین در مرکز استان را از موارد بسیار مهم و ضروری حال حاضر توسعه صنعت استان برشمرد و افزود: به علت اتمام و کمبود زمین صنعتی در مرکز استان، این شرکت و مسئولان ارشد استان به طور ویژه پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم از طریق مساعدت و همکاری هرچه بیشتر سازمان ها و دستگاه های دولتی، نیاز سرمایه گذاران به اراضی صنعتی در استان را تامین کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});