• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
به همت شرکت نوردکاران فولاد غرب صورت گرفت:

افتتاح بزرگترین خط تولید ساندویچ پانل پلی اورتان پیوسته

  • کد خبر : 58718
  • 28 فروردین 1401 - 20:00
افتتاح بزرگترین خط تولید ساندویچ پانل پلی اورتان پیوسته
یاز اکو - بزرگترین و پیشرفته ترین خط تولید ساندویچ پانل پلی اورتان کانتینیوس شمال‌غرب کشور در تبریز توسط شرکت نوردکاران فولادغرب به بهره برداری رسید. در این شیوه تولید، مشکلات رایج ساخت ساندویچ پانل بشیوه سنتی (یا دیس کانتینیوس) مرتفع شده و محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار است.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دنیای اقتصاد، بزرگترین و پیشرفته ترین خط تولید ساندویچ پانل پلی اورتان کانتینیوس شمال‌غرب کشور در تبریز توسط شرکت نوردکاران فولادغرب به بهره برداری رسید. در این شیوه تولید، مشکلات رایج ساخت ساندویچ پانل به‌شیوه سنتی (یا‌دیس کانتینیوس) مرتفع شده و محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار است.

گروه صنعتی نوردکاران فولاد غرب فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۱ با تولید انواع ساندویچ پانل‌های پلی استایرن، پلی اورتان، ایکس پی اس و محصولات نوردی آغاز کرده است. این مجموعه در حال حاضر به‌عنوان شرکت مادر، چندین واحد تولیدی و کارخانه ای را زیر مجموعه خود دارد که علاوه بر تولید انواع ساندویچ پانل در زمینه‌های مختلفی از قبیل ساخت محصولات فولادی و نوردی، سازه‌های سبک فولادی (LSF)، محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی، همچنین فرش و تابلو فرش‌های دست بافت مشغول به فعالیت هستند. در حال حاضر آنچه که این خط تولید را منحصر به‌فرد کرده، شیوه ساخت محصولات در این مجموعه است. به‌طوری که طی این فرآیند (کانتینیوس) تمامی مراحل تولید شامل قالب‌گیری ورق‌ها، تزریق ترکیبات پلی اورتانی و نیز خنک سازی و بسته بندی نهایی به‌صورت اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود. در این روش دقت مونتاژ محصول نهایی به‌طور چشمگیری افزایش یافته و احتمال خطای محاسباتی عملا صفر می‌شود.

ظرفیت تولید ۲ میلیون متر مربع در سال

خط تولید جدید شرکت نوردکاران فولادغرب با ظرفیت ساخت و بسته‌بندی بیش از ۲ میلیون متر مربع انواع ساندویچ پانل‌های پلی اورتانی توانسته علاوه بر تامین نیازهای مشتریان، زمینه اشتغال جوانان نخبه و تحصیلکرده منطقه را نیز فراهم آورده است. مواد اولیه مورد استفاده در این شرکت از برترین تامین کنندگان در کلاس جهانی تدارک دیده شده و کیفیت آن به‌صورت مداوم در آزمایشگاه پیشرفته کنترل کیفی شرکت نوردکاران فولاد غرب رصد می شود. شرکت نوردکاران فولاد غرب با تحلیل جامع نیاز بازار و نیز رویکرد تنوع در محصولات، ساخت ۴ پروفایل عمده را برای خط تولید پلی اورتان کانتینیوس، هدف گذاری کرده است. این پروفایل‌ها شامل ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی، با کاربری پوشش انواع سوله و کانکس، ساندویچ پانل اتاق تمیز (کلین روم) و سردخانه‌ای، مناسب برای پوشش انواع سردخانه های صنعتی و اتاق تمیزهای مراکز بیمارستانی و پژوهشی است. سفارشی سازی محصول نهایی و قابلیت تولید انواع ضخامت‌های استاندارد از دیگر ویژگی محصولات تولیدی شرکت نورد کاران فولاد غرب است. این شرکت در تولید ساندویچ پانل با کاربری‌های دیواری و سقفی، سردخانه‌ای و اتاق تمیز سبدی از انواع ضخامت‌های دو، پنج، شش، هشت،۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۲۰ سانتی‌متری، با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر مترمربع، را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 

تولید ساندویچ پانل پلی اورتان یک رو کاغذ ضد آب برای اولین بار در کشور

واحد تحقیق و توسعه شرکت نوردکاران فولاد غرب با تلفیق اهداف کاهش هزینه های مصرف کنندگان و بهره مندی از مزایای ساندویچ پانل های پلی اورتانی، برای اولین بار در کشور اقدام به تولید موفق ساندویچ پانل پلی اورتان یک رو کاغذ ضد آب کرده است. کاغذ استفاده شده در این محصول قابل شستشو بوده و خاصیت آنتی میکروبیال دارد. جلوگیری از ورود حشرات و مقاوم در برابر رطوبت از ویژگی‌های این محصول اقتصادی است. این شرکت امکان تولید انواع پروفیل‌های دیواری، سقفی، سردخانه‌ای و کلین روم به‌صورت یک رو کاغذ را فراهم ساخته است.

صادرات به کشورهای منطقه، نشان خودباوری در مجموعه نوردکاران فولاد غرب

مجموعه نوردکاران فولاد غرب با اتخاذ رویکردهای صحیح بازاریابی، مدیریت قیمت و برنامه ریزی تولید بر اساس بازارهای هدف توانسته مسیر صادراتی خود را به عمق بازار کشورهای همسایه گسترش دهد. این شرکت در کنار تولید محصول با کیفیت، موفق شده قیمت تمام شده تولیدات خود را در مقایسه با سایر رقبا به طرز چشمگیری کاهش دهد. از همین رو کیفیت ساندویچ پانل‌های این شرکت با نمونه‌های خارجی برابری کرده و توانسته علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی، سلایق و نیازهای مشتریان خارجی را برطرف کند. هم اکنون کشورهای ارمنستان، آذربایجان، عراق، گرجستان و ترکیه از جمله مقاصد صادراتی شرکت نوردکاران فولادغرب به شمار می‌روند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});