• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

آغاز احداث نخستین میدان میوه و تره بار مدرن تبریز در شهرک رشدیه

  • کد خبر : 59031
  • 30 فروردین 1401 - 17:30
آغاز احداث نخستین میدان میوه و تره بار مدرن تبریز در شهرک رشدیه
یاز اکو - شهردار منطقه ۵ تبریز از آغاز احداث پروژه نخستین میدان میوه و تره بار مدرن تبریز مابین شهرک ولی امر و رشدیه خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، میر علی اصغر نساج غازانی اظهار داشت: این پروژه به مساحت ۱۵۰۰ متر، در دوطبقه و زیربنای هزار و ۸۷۸ متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز نخستین میدان میوه و تره بار مدرن تبریز محسوب می شود افزود: امکانات مختلفی مانند سیستم برودت مرکزی، جایگاه بارگیری، سردخانه، انبار، سالن سورت و غرفه های فروش در این مجموعه پیش بینی شده و از این حیث در تبریز الگو خواهد بود.

نساج با اشاره به معایب میادین میوه و تره بار در فضاهای باز افزود: با توجه به نیازهای جدید شهروندان به ویژه سهولت دسترسی و نیز لزوم رعایت اصول بهداشت محیط، نیاز کاربران به فضاهای امن در برابر تغییرات محیطی، ضرورت ایجاد زیرساختهای لازم برای تنظیف و نگهداری بهداشتی و سالم میوه و سبزیجات در شرایط مناسب و … میدان های تره بار جدید در فضاهای بسته شکل می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه ضمن اخذ پروانه از شهرداری منطقه ۵ با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی شرکت خانه سازی باغمیشه به منظور ارتقای سطح خدمات و تامین رفاه اهالی شهرک ولی امر، رشدیه و محلات مجاور از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});