• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

ترکیه بدنبال معرفی برچسپ ساخت ترکیه در بستر رسانه های تصویری و ورزشی است

  • کد خبر : 59833
  • 05 اردیبهشت 1401 - 15:00
ترکیه بدنبال معرفی برچسپ ساخت ترکیه در بستر رسانه های تصویری و ورزشی است
یاز اکو_ترکیه قصد دارد با استراتژی جدیدی برای تبلیغ برندها و کالاهای خود از بسترهای جدید رسانه ای بهره مند شود چرا که به دنبال گسترش دامنه صادرات خود به بازارهای دور است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دیلی صباح ترکیه طی سال‌های اخیر عزم خود را برای افزایش فروش به مناطق دوردست اعلام کرده و از برنامه‌های اقدامی رونمایی کرده است.

ترکیه برای اطمینان از شناخت بیشتر محصولات صادراتی خود، اکنون قصد دارد با سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و نام‌های تاثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی وارد شود.

ترکیه پیش نویس استراتژی و برنامه اقدام برای گسترش دامنه صادرات و افزایش فروش به ۱۸ کشور را برجسته می کند.

این کشورها شامل ایالات متحده، استرالیا، برزیل، چین، اندونزی، فیلیپین، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، هند، ژاپن، کانادا، مالزی، مکزیک، نیجریه، پاکستان، شیلی، تایلند و ویتنام هستند.

بر اساس داده های جمع آوری شده از مجمع صادرکنندگان ترکیه (TIM)، مجموع فروش خارجی به این کشورها در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال گذشته ۴۲٫۲ درصد افزایش یافت و به ۲۷٫۱۶ میلیارد دلار رسید.

داده ها نشان می دهد که این رقم از ۱۸٫۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، با وجود پیامدهای همه گیر کروناویروس و اختلال در زنجیره تامین، افزایش یافته است.

ترکیه در حال حاضر تنها ۰٫۲۶ درصد از واردات ۸٫۲ تریلیون دلاری ۱۸ کشور هدف را در اختیار دارد که در فاصله متوسط ​​۸۵۰۰ کیلومتری (۵۲۸۰ مایلی) از این کشور قرار دارد.

آنکارا گشایش بیشتر در این بازارها و افزایش صادرات به حداقل ۸۲ میلیارد دلار را پیش بینی می کند.

صادرات کلی ترکیه در سال ۲۰۲۱ به رکورد ۲۲۵٫۴ میلیارد دلار رسید و دولت هدف خود را به ترتیب برای سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ۲۵۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد دلار تغییر داده است.

این استراتژی برنامه‌ریزی حمایتی را پیش‌بینی می‌کند که دید بیشتر برندهای ترکیه را در رویدادهای ورزشی و مد، از جمله المپیک، جام‌های جهانی، ورزش‌های موتوری و هفته‌های مد بین‌المللی تضمین می‌کند.

ترکیه قصد دارد فروشگاه‌های مفهومی مختلف در کشورهایی که مفاهیم جدید در فروش دنبال می کنند افتتاح کند.

ترکیه قصد دارد مشارکت در نمایشگاه های ملی، فردی و مجازی را افزایش دهد.

این استراتژی همچنین حمایت بیشتری از فعالیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های چاپی و بصری را در نظر می‌گیرد و کانال‌های مصرف کشورها، مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را هدف قرار می‌دهد.

این فعالیت ها به طور خاص به دنبال ارائه برچسب “ساخت ترکیه” هستند.

سایر فعالیت های مرتبط با کالاها و خدمات ترکیه شامل تبلیغات و همکاری با اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی خواهد بود.

مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و همچنین بازی‌های ویدیویی نیز با همکاری با بازیگران سریال‌ها و فیلم‌ها و قرار دادن محصولات در این پلتفرم‌ها، برای افزایش آگاهی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

بر اساس این استراتژی، ترکیه به دنبال حمایت از فعالیت های ترویجی با هدایت برندهای پیشگام برای تبدیل شدن به حامیان مالی و رویدادهای معتبر بین المللی است که در کشورهای دور برگزار می شود.

رویدادهایی که می تواند باعث افزایش شهرت سریال های تلویزیونی و تولیدات فیلم ترکیه در عرصه بین المللی نیز شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});