• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
مديرکل غله و امور بازرگاني آذربايجان‌شرقي:

قیمت نان در آذربایجان شرقی افزایش ندارد

  • کد خبر : 60039
  • 08 اردیبهشت 1401 - 8:30
قیمت نان در آذربایجان شرقی افزایش ندارد
یاز اکو - مديرکل غله و امور بازرگاني آذربايجان‌شرقي گفت: هيچ گونه افزايش قيمتي در خصوص انواع نان در اين استان وجود ندارد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس اسفندیار ابوالحسن زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نظر کار گروه آرد و نان آذربایجان شرقی و با توجه به سیاستهای کلان کشور هیچ گونه افزایش قیمتی در نان وجود نداشته است بر این اساس نانواها مکلف هستند براساس قیمت‌هایی که اتحادیه‌ها قبلاً ارائه کردند و در نانوایی ها نصب شده است، نان را پخت و تحویل مردم دهند.
وی با اعلام اینکه در خصوص افزایش قیمت نان هیچ گونه مصوبه‌ای وجود نداشته و در سطح کشور نیز بخشنامه ای در این خصوص وجود ندارد، خاطرنشان کرد: قیمت آرد و نان بر اساس سیاستهای کلان کشوری تعیین می‌شود و استان آذربایجان‌شرقی هم از آن تبعیت می‌کند و افزایشی در این خصوص وجود ندارد.
وی در خصوص فعالیت برخی نانواهای آزادپز گفت: شاید برخی از واحدهای نانوایی آزاد پز و نانوایی های پخت نان های سبوس دار، رژیمی یا ترکیبی بخواهند افزایش قیمت داشته باشند که در این خصوص نیز به آنها مجوز افزایش قیمت نداده ایم.
وی تاکید کرد: هر نانوایی که خارج از قیمت مصوب نان به مردم عرضه کند تحت پیگرد دستگاه های اجرایی مربوط مثل تعزیرات، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف کننده و کارگروه آرد و نان استان قرار می گیرد و در این خصوص رصد لازم انجام می شود.
ابوالحسن زاده همچنین در خصوص ذخایر آرد و گندم در آذربایجان شرقی گفت: ذخایر کافی در استان وجود دارد و هیچ مشکلی در این ارتباط نیز نداریم.
وی با اشاره به اینکه در آذربایجان شرقی ۶ هزار و ۳۰۰ واحد نانوایی یارانه ای فعالیت می کنند، گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در شهرستان تبریز به مردم خدمات ارایه می دهند .

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});