• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
در کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز؛

آخرین وضعیت تملک باغات تبریز تشریح شد/ بررسی عملکرد سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری

  • کد خبر : 60162
  • 08 اردیبهشت 1401 - 17:20
آخرین وضعیت تملک باغات تبریز تشریح شد/ بررسی عملکرد سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری
یاز اکو - گزارش برنامه‌های آتی و لیست جامع باغات تملک شده و در دست تملک سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در بیست و سومین جلسه کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ پرویز هادی صبح روز چهارشنبه در بیست و سومین جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری اظهار کرد: از تمامی کارکنان و همکاران مجموعه شهرداری به‌ویژه عوامل خدمات شهری قدردانی می‌کنیم که طی دو هفته اخیر در سطح شهر زحمات بسیار ارزنده‌ای کشیدند.
وی در ادامه‌ی سخنان خود ابراز کرد: هفته گذشته مقرر شده بود مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در خصوص برنامه‌های آتی این مجموعه و لیست جامع باغات تملک شده و در دست تملک گزارشی به‌صورت کتبی به ما ارائه دهند که امروز این مهم را بررسی خواهیم کرد.
رییس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ما باید در راستای توسعه فضای سبز و تملک باغات اقدامات جدی اتخاذ کنیم تا با نگهداری صحیح از بین نروند.
شهرام دبیری، عضو کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه اظهار کرد: ما باید در راستای تملک باغات سیاست‌های تشویقی در نظر بگیریم و با جمع‌بندی نهایی در خصوص این مهم اقدامات نهایی اتخاذ کنیم.
این عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز افزود: به نظرم ما می‌توانیم با شناسایی محلات مورد نظر و تدوین برنامه‌های اساسی طی دو سال آینده قسمت عمده باغات را تملک کنیم.
احد صادقی، دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه گفت: توسعه فضای سبز و حفظ باغات امری مهم بوده و باید اقدامات جدی در این راستا اتخاذ شود.
گفتنی است مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در بیست و سومین جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گزارشی از برنامه‌های آتی و لیست جامع باغات تملک شده و در دست تملک این مجموعه ارائه داد و گفت: تملک باغات یکی از موضوعات مهم شهری بوده که باید سریعا به این موضوع مهم ورود شود تا برای آیندگان حفظ شود.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در ادامه مطرح کرد: باغات تبریز گذشته و تاریخ کهن شهر اولین‌ها بوده و باید به این مسئله مهم توجه ویژه‌ای شود.
در ادامه بیست و سومین جلسه کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گزارشی در خصوص عملکرد وضع موجود و برنامه‌های آتی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارائه شد.
پرویز هادی در ادامه این جلسه بیان کرد: ایجاد بازارچه‌های محلی یکی از دغدغه‌های اصلی ما بوده که در این راستا خواهان ارائه گزارش هستیم تا دریابیم چه اقداماتی در این راستا صورت گرفته است.
رییس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در خصوص دکه و کیوسک‌هایی که در سطح شهر وجود دارد بهتر است جلسه‌ای مجزا ترتیب داده شود تا به‌صورت دقیق موضوع بررسی شده و اقدامات جدی در این خصوص صورت گیرد.
غلامرضا احمدی، عضو کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز هم در این رابطه گفت: ما اگر بتوانیم یک موضوع را هم که شده به‌صورت جدی پیگیری کنیم و به نتیجه برسانیم شاهد پیشرفت خواهیم شد.
شایان ذکر است مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری در بیست و سومین جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گزارشی از عملکرد این مجموعه ارائه کرده و مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});