• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

تشکیلات قضائی آذربایجان‌شرقی برای جذب سرمایه‌گذاری تلاش می‌کند

  • کد خبر : 60490
  • 11 اردیبهشت 1401 - 9:45
تشکیلات قضائی آذربایجان‌شرقی برای جذب سرمایه‌گذاری تلاش می‌کند
یاز اکو - رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه با تمام توان و امکانات خود برای جذب و جلب سرمایه گذار در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تلاش می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، موسی خلیل الهی در بازدید از سازمان توسعه و عمران عینالی و پارک طبیعت شهرداری تبریز، با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت های مناسب و کافی در راستای جذب سرمایه گذاری، افزود: تشکیلات قضایی استان آماده حمایت قضایی در راستای جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی برای توسعه گردشگری منطقه است.

وی محقق شدن اهداف سازمان توسعه و عمران عینالی و پارک طبیعت تبریز در توسعه ورزش های همگانی و افزایش سرانه فضای سبز با حفظ و نگهداری اراضی در اختیار را در واقع تثبیت حقوق دولت و پیشگیری از اراضی دولتی عنوان کرد.

خلیل اللهی حفظ و حراست از حقوق عامه و منابع طبیعی را جزو وظایف ذاتی و مهم دادگستری آذربایجان شرقی بیان کرد و یادآور شد: در این زمینه تمام توان خود را به کار بسته ایم.

وی ادامه داد: اراضی عینالی با تلاش های شهرداری طی سال های گذشته تبدیل به محیطی ورزشی، امن و سالم برای استفاده خانواده ها و شهروندان تبریزی شده است که این فعالیت های عمرانی در این منطقه باید تداوم یافته و تقویت شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عینالی و پارک طبیعت شهرداری تبریز نیز در این بازدید به طرح مشکلات و مسایل سازمان پرداخت و خواستار جذب بیشتر اعتبارات دولتی برای توسعه زیرساخت ها شد.

بابک دانش پناه با اشاره به اینکه محدوده در اختیار سازمان توسعه و عمران عینالی و پارک طبیعت شهرداری تبریز ۵ هزار و ۶۲۱ هکتار است، گفت: حفاظت از منابع طبیعی و چشم انداز طبیعی و ذخایر ژنتیکی منطقه، ایجاد کمربند فضای سبز تبریز، مطالعه، طراحی و بهره برداری از گردشگاه های شهر، توسعه کمی و کیفی امکانات گردشگاهی تبریز، افزایش سرانه فضای سبز و کمک به پالایش و تلطیف شدن هوای شهر تبریز از جمله اهداف این سازمان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});