• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

مرکز درمان‌بستر خداآفرین افتتاح شد

  • کد خبر : 60934
  • 15 اردیبهشت 1401 - 11:15
مرکز درمان‌بستر خداآفرین افتتاح شد
یاز اکو - مرکز درمان بستر خداآفرین با هزینه کرد ۷۰ میلیارد ریال و با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مرکز درمان بستر خداآفرین در حال حاضر مجهز به بخش های سرپایی ، تحت نظر اطفال، رادیولوژی، زایمان ترکیبی، اتاق احیا، بخش تزریقات، آزمایشگاه، بخش دندانپزشکی، پزشکی عمومی و داروخانه شبانه روزی است.

ساختمان این مرکز در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع ساخته شده است.

نماینده‌ شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این مرکز با انتقاد از ضعف زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان‌های خداآفرین و هوراند گفت: شبکه‌ بهداشت و درمان این شهرستان‌ها در بخش تشخیصی و درمانی، با گذشت چند سال از ارتقاءشان به شهرستان، کمبودهای بسیاری دارد و اهالی هم‌چنان برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی ناچار از مراجعه به شهرهای هم‌جوار هستند.

حسین حاتمی افزود: هر چند بهره‌برداری از مرکز درمان بستر از ضرورت‌های حوزه‌ درمان خداآفرین بود اما کافی نیست چرا که باید در این مرکز سایر تجهیزات تشخیصی مانند رادیولوژی، سونوگرافی و نیز پزشک متخصص در دسترس مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اتمام عملیات ساخت مرکز جامع سلامت روستای محمودآباد و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ کلاله از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواست؛ هر چه سریع‌تر در مورد تجهیز و راه‌اندازی این مراکز اقدام کند تا شاید شاخص کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان خداآفرین کمی بهبود یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});