• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل:

آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان اردبیل تامین شده است

  • کد خبر : 61745
  • 20 اردیبهشت 1401 - 17:30
آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان اردبیل تامین شده است
یاز اکو - مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: آرد مورد نیاز نانوایی‌های این استان تامین شده و کمبودی در تامین آرد در استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی نوبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار با رد شایعاتی مبنی بر کم شدن سهمیه آرد نانوایی‌های استان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون نه تنها سهمیه نانوایی‌ها کم نشده بلکه سهمیه آرد به اندازه مورد نیاز افزایش و به نانوایی‌ها تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این با هدف تأمین نان در اردبیل ۱۲ واحد نانوایی به صورت شیفت تا ساعت ۱۱ شب نسبت به پخت و عرضه نان فعالیت می کنند که آرد این نانوایی‌ها نیز تأمین شده است.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل شایعه افزایش قیمت نان در رسانه‌ها و فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: در مردمی سازی یارانه و توزیع عادلانه آن افزایش قیمت نان برای مصرف کننده وجود ندارد.

وی میزان نیاز مصرف استان به آرد را ماهانه ۱۵ هزار تن اعلام کرد و افزود: بر اساس تمهیدات پیش بینی شده، آرد مورد نیاز استان اگر بیش از این رقم هم باشد، تامین می‌شود.

نوبخت گفت:در چند روز اخیر صف‌های طولانی در جلوی نانوایی‌ها ایجاد شده و مردم به سختی می توانند نان مورد نیاز خود را تهیه کنند که با تامین آرد مورد نیاز و فعالیت نانوایی‌های شیفتی این مشکل برطرف شده است.

وی دلیل صف های طولانی در نانوایی ها را جو روانی اعلام کرد و گفت: نه قیمت نان افزایش یافته و نه سهیمه آرد کم شده و هیچ دلیلی بر ایجاد صف‌های طولانی جلوی نانوایی‌ها وجود ندارد.

مدیر کل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی می‌توانند مسئولین مربوطه را با شماره تماس ۱۲۴ در جریان بگذارند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=61745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});