• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

با هدف جلوگیری از تخلفات نانواییها ، رصد گسترده میدانی بازرسان از بازار آردونان و نانواییهای آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 61951
  • 22 اردیبهشت 1401 - 9:30
با هدف جلوگیری از تخلفات نانواییها ، رصد گسترده میدانی بازرسان از بازار آردونان و نانواییهای آذربایجان شرقی
یاز اکو - فرماندار شهرستان تبریز از بازرسی از 50 درصد نانواییهای شهرستان تبریز توسط 60 اکیپ در سه نوبت در طرح تشدید از نانوایی ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس علی جعفری آذر در حاشیه آغاز طرح تشدید نظارت بر نانواییهای شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این اکیپ ها موظند با هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی فروش آرد یارانه ای نانوایی‌ها، تعطیلی خودسرانه و عدم کیفیت نان برخورد نمایند افزود: این اکیپ ها امروزه به حداقل ۵۰ درصد نانوایی ها در شهرستان تبریز مراجعه کرده و بالای ۱۰۰۰ واحد نانوایی مورد نظارت بازرسی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ما هیچ کمبودی در عرضه نان و آرد مورد نیاز در شهرستان تبریز نداریم افزود: هیچ کمبودی در عرضه نبوده و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در ارتباط با تشدید نظارت ها و برنامه های مرتبط با آن گفت: امروز سازمان جهادکشاورزی تمام امکانات خود را بسیج نموده و با تشکیل ۴۱ اکیپ نظارت های خود را تشدید نموده است که این نظارت‌ها تا اتمام این دوره ادامه یافته و روزانه این بازرسی‌ها صورت خواهد گرفت.
مهندس ایاز برنو با بیان اینکه نانوایی ها موظف هستند روزانه از ساعت ۶:۳۰ صبح اقدام به ارائه خدمات نمایند و تمامی سهمیه‌های نانوایی‌ها دایر بوده و تغییری در قیمت ها وجود ندارد گفت: کیفیت نان تولیدی نیز قطعاً مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه تاکنون نان تولیدی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم عزیز قرار گرفته و به نسبت سال ۱۴۰۰ تغییر رخ نداده است بیان داشت: تلاش خواهد شد با همکاری شهروندان و نانوایان عزیز و بازرسان که شبانه روز به نظارت و بازرسی مشغولند در فضای کاملاً آرام این نعمت الهی به سفره‌های مردم راه یابد.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: شهروندان عزیز به عنوان ناظران اجتماعی باید مطلع باشند که شروع به کار نانوایی ها ساعت ۶:۳۰ صبح بوده و قیمت ها در تابلوهای این واحدها درج شده باشد و اگر تغییری در قیمتها و وزن چانه ها مشاهده نمودندحتماً به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند تا بازرسی‌های لازم به عمل آید و نظم و امنیت غذایی جامعه خدشه دار نگردد؛ اگر چه باید ذکر کرد که بخش اعظمی از نانوایان عزیز قطعاً منصفانه عمل می نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=61951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});