• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

شب‌های موسیقی تبریز به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 62257
  • 24 اردیبهشت 1401 - 13:30
شب‌های موسیقی تبریز به کار خود پایان داد
یاز اکو؛ ندا فرشباف - جشنواره شب‌های موسیقی تبریز پس از چهار شب به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، اختتامیه جشنواره شب‌های موسیقی تبریز پس از چهار شب با حضور ده گروه موسیقی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سید قاسم ناظمی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه شب‌های موسیقی تبریز ضمن تجلیل از برگزاری این جشنواره گفت: اگر بخواهیم که شهرمان جای زیستن باشد باید فضای مناسب را برای فعالیت آن‌ها ایجاد کرده و شاگردی آن‌ها را بکنیم.

وی افزود: متأسفانه امروز شاهد این هستیم که سطح سلیقه هنری جامعه به شدت پایین آمده و این موضوع هنرمندان واقعی را که اثر فاخر تولید می‌کنند، دلسرد می‌کند.

ناظمی تأکید کرد: ما در اداره ارشاد سعی داریم جامعه را به سمت هنر اصیل هدایت کنیم چرا که هنر رایگان به دست نیامده که رایگان ارائه شود.

وی ادامه داد: هنرمندان همه دارایی خود را در عرصه هنر فدا کرده‌اند و به همین دلیل باید گروه‌های موسیقی مورد توجه و عنایت قرار بگیرند و من امیدوارم برنامه‌هایی از این دست هر فصل تداوم داشته باشند.

بر اساس این گزارش، یاشار شادپور دبیر جشنواره شب‌های موسیقی تبریز نیز در مراسم اختتامیه گفت: این جشنواره قرار بود بهمن ماه سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا منتفی شد و پس از برگزاری جلسات مختلف تصمیم بر آن شد که با کمتر شدن پاندمی، این جشنواره بهار امسال برگزار شود.

وی افزود: در این جشنواره ۱۰ گروه در چهار شب به اجرای موسیقی در سبک‌های مختلف پرداختند که در این میان اجرای دو گروه نوجوان حائز اهمیت بود.

شادپور گفت: در این جشنواره همچنین از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی، آقایان عباس عابدین‌زاده، سعید گوگردچی، اسماعیل حامد یزدان نیز تجلیل به عمل آمد.

یاشار شادپور در پایان خبر داد: برنامه داریم شب‌های موسیقی تبریز را در تیرماه سال جاری نیز برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});