• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

معاون وزیر نیرو: آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در دستور کار دولت است

  • کد خبر : 62280
  • 24 اردیبهشت 1401 - 17:00
معاون وزیر نیرو: آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در دستور کار دولت است
یاز اکو - معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو گفت: آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و با جدیت پیگیر تحقق این مطالبه مهم روستاییان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد حیدری روز شنبه در حاشیه بازدید از سدهای سیلوه و کانی سیب در شهرستان پیرانشهر افزود: در این راستا شهرهای دارای مشکل آب شرب نیز مورد بازنگری قرار خواهند گرفت تا از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی در بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، اعتبارات خوبی را برای صنعت آب و برق اختصاص داده‌اند که می‌تواند تحول بزرگی در این صنعت ایجاد کند.

حیدری با اشاره به طرح‌های آبرسانی در شهرستان پیرانشهر گفت: از محل اعتبارات محرومیت زدایی، بودجه خوبی به این امر اختصاص یافته که با این اعتبارات عملیات اجرایی ۲ مجتمع آبرسانی روستایی آغاز و احداث ۲ مجتمع دیگر نیز در برنامه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مطالعات اولیه احداث تصفیه خانه آب پیرانشهر نیز به اتمام رسیده و برنامه جامعی برای تامین آب شرب مردم پیرانشهر و روستاهای اطراف آن تدوین شده که در کوتاه مدت و تا راه اندازی تصفیه خانه، آب شرب پیرانشهر از چاه‌های جدید یا سد کانی سیب تامین خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});