• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خبرداد؛

جذب منابع برای طرح‌های گردشگری عون بن علی تبریز در سفر رئیس جمهور

  • کد خبر : 63436
  • 01 خرداد 1401 - 13:15
جذب منابع برای طرح‌های گردشگری عون بن علی تبریز در سفر رئیس جمهور
یاز اکو - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: جذب منابع برای تکمیل طرح‌های گردشگری عون بن علی تبریز در سفر رئیس جمهور پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسین فرهنگی اظهار کرد: پیرو مکاتبات سازمان عون بن علی و ارجاع موضوع به ستاد سفر ریاست جمهوری، این طرح‌ها مطرح شده و امید است در جریان سفر هیأت دولت مصوب شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تفرجگاه عون بن علی و ظرفیت‌های موجود در آن، هرچند پروژه شهرداری است اما مکانی برای جذب گردشگر بوده و برای اهالی تبریز و آذربایجان جایگاه خاصی دارد.

فرهنگی خاطرنشان کرد: وجود زیارتگاه، آب و هوای معتدل و فرحبخش، امکان کوهنوردی سبک و یک روزه، مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت مردم است.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید کرد: امیدوارم با تلاش مسؤولان اجرایی چشم انداز مناسب‌تری برای این طرح در نظر گرفته شود.

فرهنگی همچنین یادآور شد: طرح انتقال آب ارس به تبریز، تکمیل سدهای در دست ساخت و دیگر طرح‌های آبی استان، تکمیل طرح ۲۰ ساله ۲ خطه کردن راه آهن میانه- تبریز و بیمارستان هزار تختخوابی تبریز و طرح‌های توسعه‌ای استان از دیگر مطالبات مردمی و مسؤولان در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});