• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
رئیس شورای شهر سهند تاکید کرد:

عجله ای برای انتخاب شهرداری بدتر نداریم / به مردم حق می دهیم از عمکرد ما ناراضی باشند

  • کد خبر : 63486
  • 01 خرداد 1401 - 18:30
عجله ای برای انتخاب شهرداری بدتر نداریم / به مردم حق می دهیم از عمکرد ما ناراضی باشند
انتخاب شهردار، شورا ستیز به ضرر شهر است و عجله ای برای انتخاب شهرداری بدتر نداریم و در تلاشیم تا با مطالعه کامل گزینه مناسب و حداقل امکان بومی برای شهرداری سهند انتخاب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ علی اصغر علیزاده رئیس شورای شهر سهند در نشست مشترک با اصحاب رسانه این شهر به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت: انتخاب شهردار، شورا ستیز به ضرر شهر است و عجله ای برای انتخاب شهرداری بدتر نداریم و در تلاشیم تا با مطالعه کامل گزینه مناسب و حداقل امکان بومی برای شهرداری سهند انتخاب کنیم.

وی اذعان داشت: با گذشت ۹ ماه از آغاز به کار شورا کم کاری ها بسیار زیاد بوده است و به خاطر نواقص در خدمات شهری به خصوص در یک ماه گذشته از مردم عذر می خواهیم.
وی تاکید کرد: گزارش عملکرد تصویری کافی نیست چراکه مردم منتظر عمل هستند و باشعار قانع نمی شوند.
رئیس شورای شهر سهند در خصوص انتخاب شهردار جدید سهند بدنبال استیضاح علی علایی شهردار اسبق این شهر گفت:  شوراعجله ای برای انتخاب شهرداری بدتر ندارد و ممکن است زمان سرپرستی این شهردار طولانی ترین زمان سرپرستی در تاریخ شهر سهند باشد چراکه مصمم به انتخابی درست و حداقل ممکن بومی برای گزینه شهرداری سهند هستیم.
وی با بیان اینکه به توزیع ناعادلانه خدمات شهری در سهند معترفیم گفت: کم‌کاری‌های صورت گرفته باعث تاسف است ولی با تدابیر اتخاذ شده در تلاشیم تا سایر فازها نیز با تحویل از شرکت عمران از خدمات بهتری بهره مند شوند.
وی ترمیم پیاده رو ها، نهضت آسفالت و توجه به پارک های محله ای را از جمله برنامه های جدی شورا و شهرداری سهند در سالجاری دانست و تاکید کرد: تعریف زمان بندی برای اجرای پروژه های عمرانی از ضروریات مطرح از سوی شورا است.
رسانه های سهند صاحب خانه مطبوعات می شوند
  علی اصغر علیزاده گفت: با اتمام پروژه فرهنگسرای فاز ۴ در نظر داریم بخشی از آن را به عنوان خانه مطبوعات در اختیار رسانه های شهرستان قرار دهیم تا علاوه برگردهمایی رسانه های شهرستان  رسانه های هویت دار مشخص شوند.
وی تاکید کرد: در بحث توسعه شهری متاسفانه سرمایه‌گذاران را فراری داده ایم ولی شورا در نظر دارد تا سرمایه‌گذاران را با سیاست های تشویقی جذب و وارد شهر کند وبا احداث مجتمع های خدماتی درجه یک در شهر سهند اشتغال زایی و درآمد زایی برای شهررا به ارمغان بیاورد.

معزل حمل و نقل سهند جدی است
علی اصغر علیزاده در خصوص وضعیت حمل و نقل عمومی سهند و گلایه مندی شهروندان گفت:کیفیت حمل و نقل عمومی سهند در حدصفر است و در تلاشیم تااقدامات آغاز شده را به سرانجام برسانیم.
رئیس شورای شهر سهند از اختصاص یک میلیارد تومان یارانه برای اتوبوس های فاز ۴ به خدمات دهی اتوبوس ها در محلات فازهای دیگر خبر داد و گفت در تلاشیم تا مشکل حمل و نقل سهند را کاهش دهیم.

وی گفت: تجهیز ایستگاه های آتش نشانی سهند از دیگر موارد مهم در دستور کار شهرداری و شورای شهر سهند است.
رییس شورای شهر سهندگفت:امکان خرید ماشین آتش نشانی با قیمت ۶۰ میلیارد تومان در توان شهرداری نیست چرا که خرید آن یک سوم بودجه شهرداری را به خود می طلبد از این رو در تلاشیم تا بارایزنی‌ها صورت گرفته با شرکت عمران و شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور این مهم را برای شهر سهند خریداری کنیم.
هویت بخشی به سهند یک ضرورت اجتناب ناپذیر است
رئیس شورای شهر سهند با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و تامین زیرساخت‌های فرهنگی ضعف های زیادی داریم گفت: در بحث هویت بخشی به شهر سهند نیازمند شناسایی مفاخر شهر هستیم.
وی از اصحاب رسانه خواست تا در این راه همکاری لازم را با شورا و شهرداری برای بحث هویت‌بخشی فرهنگی به سهند داشته باشند.
وی افزود: توجه به برنامه های عمومی و جنگ های خیابانی در دستور کار شهرداری سهند قرار گرفته است و تصمیم داریم تا یکی از میادین شهر را به عنوان محل تجمع های مناسبتی سهند در نظر بگیریم.
لزوم توجه به درآمد های پایدار در شهرداری سهند
رئیس شورای شهر سهند با بیان اینکه درآمد پایدار شهرداری سهند صفر است، گفت: تا کی قرار است به این روند  ادامه دهیم.
وی افزود: لازم است تا با توجه به دورنمایی شهر در حال توسعه سهند فکری جدی به درامد های پایدار درشهرداری داشته باشیم.
علی اصغر علیزاده تاکید کرد:حجم کم کاری ها و کارهای نیمه‌تمام در دوره‌های گذشته شورا ها آنچنان چشمگیر است که  به نظر من شوراهای قبل می بایست پاسخگوی این حجم کم کاری ها باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});