• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

دادگستری آذربایجان‌شرقی از شرکت های دانش بنیان حمایت می‌کند

  • کد خبر : 64308
  • 07 خرداد 1401 - 13:15
دادگستری آذربایجان‌شرقی از شرکت های دانش بنیان حمایت می‌کند
یاز اکو - رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اعلام کرد: این مجموعه با تمام امکانات و توانایی خود از شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، موسی خلیل اللهی روز شنبه در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با حضور تعدادی از مدیران شرکت های دانش بنیان استان، با اشاره به منویات رهبری در دیدار با پژوهشگران و نوآوران دانش بنیان مبنی بر اینکه یکی از راه هایی که می تواند ما را از مقطع کنونی عبور دهد، اقتصاد مقاومتی است و از مصادیق بارز آن شرکت های دانش بنیان است، افزود: ما مکلف هستیم در اطاعت از فرامین رهبری از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان بستری مناسب برای بهره مندی از ظرفیت جوانان نخبه در راستای تولید، اشتغال و تولید ثروت برای کشور و عموم مردم هستند.

خلیل اللهی با بیان اینکه بر اساس دستور رئیس قوه قضائیه در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، دادگستری استان ها تمام قد در راستای تحقق شعار سال در کنار واحدهای دانش بنیان است، ادامه داد: شرکت های دانش بنیان می توانند بستری مناسب برای بهره مندی از امکانات موجود کشور را فراهم کنند.

وی یادآور شد: در تمام دوره های خدمت خود در دادگستری که از شرکت های مختلف بازدید کرده ایم، مشاهده واحدهایی که با مشکل مواجه هستند زجرآور بوده است و بر همین اساس تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا مشکل آن واحدها رفع شود.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه شرکت های تولیدی به هر میزان رونق داشته باشند در امنیت جامعه نیز موثر هستند، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در حمایت از تولید و اشتغال، برخی از واحدهای تولیدی که در حال ورشکستگی بودند، امروز احیا شده است و حتی به کشورهای دیگر صادرات دارند.

وی رسیدگی به دعاوی مربوط به حوزه شرکت های دانش بنیان در شعب ویژه را از اقدامات مهم دادگستری آذربایجان شرقی بیان کرد و اظهار داشت: متاسفانه گاهی نتیجه و ثمره دانش فنی شرکت های دانش بنیان بعد از سال ها تحقیق و پژوهش با کپی برداری توسط افراد سودجو از بین می رود که در راستای پیشگیری از این موضوع باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});