• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
رئیس شورای شهر سهند خبرداد:

شهردار سهند امروز یکشنبه انتخاب می شود

  • کد خبر : 64387
  • 08 خرداد 1401 - 8:30
شهردار سهند امروز یکشنبه انتخاب می شود
یاز اکو_علی اصغر علیزاده ، رئیس شورای شهر سهند از انتخاب شهردار سهند خبرداد و گفت:انتخاب شهردار روز یکشنبه براساس آیتم های ارائه شده توسط رئیس و اعضای شورا شهر سهند انجام خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، وی دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با شهرداری و مدیریت شهری،تجربه کاری مرتبط در حوزه شهر و شهرداری ، دارا بودن مدیریت میانی،نمره عمرانی مورد قبول در دوره مدیریتی خود ،شجاعت در بیان واقعیت ها وتعامل و ارتباط با مقامات بالادستی به منظور حل مشکلات شهر و شهروندانو اعتقاد به کار تیمی را از ویژگی های مدنظر برای انتخاب شهردار دانست و افزود:آشنایی با مسائل شهر سهند، توان مدیریت و ساماندهی کارکنان شهرداری، ارائه برنامه مورد قبول در صحن علنی شورا از دیگر مواردی است که در انتخاب شهردار جدید سهند مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی مهمترین ویژگی شهردار جدید راداشتن توان مدیریتی و ساماندهی کارکنان شهرداری دانست گفت : مدیریت صحیح و ساماندهی کارکنان شهرداری است یکی از رکن های اصلی ما برای مجموعه شهر و شهرداری است.

علیزاده افزود: فردی سکان شهرداری سهند را برعهده خواهد گرفت که تمامی آیتم های ارائه شده توسط رئیس و اعضا شورا را به منظور مدیریت شهر داشته باشد ، چرا که مشکلاتی که در انتخاب شهرداری وقت صورت گرفت در انتخاب شهردار جدید نباید تکرار شود تا بتوانیم با تعامل یکدیگر و دیگر دستگاه های مدیریتی، شاهد پیشرفت و حل مشکلات شهر باشیم.

گفتنی است علی علایی شهرداراسبق سهند پس از گذشت تنها ۷ ماه از فعالیت خود، اواخر فروردین سالجاری توسط پنج عضو از هفت عضو شورا استیضاح وکنار گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});