• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

آغاز عملیات ساخت ۲ هزار واحدهای مسکونی در استان اردبیل

  • کد خبر : 90101
  • 09 دی 1401 - 16:00
آغاز عملیات ساخت ۲ هزار واحدهای مسکونی در استان اردبیل
یاز اکو - معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عملیات ساخت ۲ هزار واحدهای مسکونی در استان اردبیل در قالب طرح نهضت ملی توسط بنیاد مسکن این استان در سال جاری آغاز شده است، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته مجموع واحدهای در دست اجرای این استان تا پایان خرداد ماه سال آینده به ۳ هزار و ۲۰۰ واحد خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حمیدرضا سهرابی در جریان بازدید از طرح‌های مسکن اقدام ملی و همچنین نهضت ملی مسکن خلخال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی شهری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و بیش از سه هزار واحد مسکونی جدید هم در ایام دهه مبارکه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در قالب مسکن نهضت ملی از برنامه های وزارت راه و شهرسازی بوده اضافه کرد: از این تعداد ۴۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران احداث می‌شود.

به گفته وی از مجموع ۴۰۰ هزار واحد تعهد بنیاد مسکن در سال جاری ۲۰۰ هزار واحد مربوط به واحدهای مسکونی روستایی بوده که کار ساخت ۱۹۵ هزار واحد آغاز شده است.

سهرابی اضافه کرد: در بحث ساخت مسکن شهری نیز با توجه به وجود ۱۲۰ هزار متقاضی معرفی شده هم اکنون عملیات ساخت این واحدها در مناطق مختلف کشور آغاز شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: روند اجرایی پروژه‌های احداث مسکن با حداقل تاخیر و همچنین متراژ و صرفه اقتصادی برای خانوارها مطلوب و قابل قبول بوده و پروژه‌های احداث مسکن بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود.

پروژه های در دست ساخت شهرستان خلخال

وی در ادامه با اشاره گفت: پروژه ۶۰ واحدی مسکن اقدام ملی شهر خلخال که با کیفیت خوبی ساخته شده تا پایان خردادماه سال آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گفته سهرابی عملیات اجرایی پروژه ۸۰ واحدی مسکن اقدام ملی نیز چند ماه دیرتر از پروژه ۶۰ واحدی در این شهر آغاز شده و این طرح نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=90101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});