• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
استاندار آذربایجان غربی:

تسهیلات بانکی ارزان به فعالان صنایع دستی پرداخت می‌کنیم

  • کد خبر : 90103
  • 09 دی 1401 - 15:30
تسهیلات بانکی ارزان به فعالان صنایع دستی پرداخت می‌کنیم
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به توجیه اقتصادی تولید محصولات صنایع دستی بر لزوم توانمندسازی صنعتگران این حوزه تاکید کرد و گفت: تسهیلات بانکی ارزان به فعالان این بخش پرداخت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدصادق معتمدیان در بازدید از نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع دستی استان در ارومیه با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از اشتغالزایی، افزود: از ظرفیت هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی برای رونق اشتغالزایی در این استان هم استفاده می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر شناسایی ظرفیت های حوزه صنایع دستی، اظهار کرد: برای آموزش‌های تکمیلی در این حوزه، از ظرفیت مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای باید استفاده شود.

استاندار آذربایجان‌غربی به استفاده از تسهیلات مختلف برای حمایت از صنایع دستی نیز اشاره کرده و ادامه داد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از حوزه صنایع دستی استان مصوب شده و بخشی از آن پرداخت شده است.

تاکید بر برنامه ریزی جهت فروش و بازاریابی محصولات صنایع دستی استان

معتمدیان همچنین اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های استانی و حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی زمینه ساز معرفی صنایع دستی و هنر دست هنرمندان آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به اهمیت تامین مواد اولیه برای صنعتگران، یادآور شد: با راه اندازی شرکت‌های تعاونی و اتحادیه صنایع دستی در استان، مسیر تامین مواد اولیه این حوزه هموار می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=90103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});