• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

جزایر قناری قصد دارد به بهشتی برای استارت آپ ها تبدیل شود

  • کد خبر : 66032
  • 21 خرداد 1401 - 8:30
جزایر قناری قصد دارد به بهشتی برای استارت آپ ها تبدیل شود
یاز اکو- کار پایدار و مالیات کمتر؛ مقامات جزایر قناری قصد دارند از این فرمول برای جذب استارت آپ ها و توسعه اقتصاد مجمع الجزایر که به شدت تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است، استفاده کنند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آذرتاج، به گفته پابلو هرناندز رئیس منطقه ویژه جزایر قناری، شرکت‌های نوآور در حوزه علمی، فناوری های پیشرفته و رسانه های دیجیتال دیگر مجبور نیستند برای دریافت اعتبار مالیات بر سود حداقل در دارایی‌های مجمع‌الجزایر سرمایه‌گذاری کنند. با این حال شرکت های نوآور نیاز به ایجاد و حفظ مشاغل با کیفیت دارند.

استارت‌آپ‌های ثبت‌شده در منطقه ویژه جزایر قناری بایستی نرخ مالیات شان را به جای ۲۵ درصد همانند سایر نقاط اسپانیا با ۴ درصد پرداخته و حداقل برای شش نفر شغل ایجاد نمایند.

منطقه ویژه جزایر قناری با مالیات پایین ایجاد شده که برای تحریک توسعه اقتصادی و اجتماعی مجمع الجزایر و تنوع بخشیدن به ساختار تولید فعالیت خواهد نمود.

اگرچه عملکرد اقتصادی جزایر قناری با مادرید یا بارسلونا فاصله زیادی دارد، اما جزایر قناری دومین منطقه بزرگی است که استعدادهای دیجیتال را در سال‌های اخیر جذب کرده است. از این نظر جزایر قناری تنها از ایالت باسک عقب هست. بر اساس گزارش موسسه ملی آمار این کشور از سال ۲۰۱۹ تا سه ماهه اول سال جاری، این رقم ۳۲ درصد افزایش یافته و تعداد تکنسین های فعال در این جزیره به ۲۲ هزار نفر رسیده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});