• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

فراخوان چهارمین جشنواره شب های موسیقی تبریز منتشر شد

  • کد خبر : 66742
  • 26 خرداد 1401 - 14:30
فراخوان چهارمین جشنواره شب های موسیقی تبریز منتشر شد
یاز اکو - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره شب‌های موسیقی تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، علی محرمی گفت: آذربایجان شرقی در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه موسیقی دارای ظرفیت های قابل توجهی است که حضور اقوام مختلف به گستردگی و تنوع موسیقایی آن افزوده است.

وی افزود: ایجاد نشاط عمومی و حفظ و اشاعه فرهنگ صحیح موسیقایی که از وظایف و سیاست های انجمن موسیقی آذربایجان شرقی است و در این جشنواره به آن پرداخته خواهد شد.

محرمی تصریح کرد: این جشنواره در پنج گرایش موسیقایی شامل موسیقی دستگاهی (سنتی)، موسیقی اقوام (مقامی) آذربایجانی و عاشیقی، موسیقی کلاسیک، موسیقی پاپ و موسیقی تلفیقی و در قالب گروه نوازی و بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود.

وی از کلیه گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای استان دعوت کرد تا در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت نمایند.

گاهشمار جشنواره

معاون هنری و سینمایی اداره کل با اشاره به گاهشمار جشنواره گفت: پذیرش گروهها در این جشنواره تا دهم تیرماه جاری و زمان برگزاری جشنواره نیز روزهای پایانی تیرماه خواهد بود.

چهارمین جشنواره شب‌های موسیقی تبریز توسط انجمن موسیقی آذربایجان شرقی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});