• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

اتفاق نظر جمعی بین مردم و مسئولین چاره بحران کنونی آب است

  • کد خبر : 66836
  • 27 خرداد 1401 - 17:00
اتفاق نظر جمعی بین مردم و مسئولین چاره بحران کنونی آب است
یاز اکو - رئیس حوضه آبریز دریاچه ارومیه در جریان بازدید میدانی از وضعیت منابع آبی شهرستان بناب، ضمن اظهار نارضایتی از وضعیت حال حاضر دریاچه ارومیه، آن را نتیجه توسعه ناموزون کشاورزی و عدم همراهی مردم خواند و تاکید کرد: راه حل اساسی برای برون رفت از وضع موجود، رسیدن به یک اتفاق نظر جمعی بین مردم و مسئولین است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، دکتر قندهاری با اشاره به اینکه حجم آب در سطح کشور کمتر از میزان تقاضاست، بحران آب را مشکلی جدی و پاشنه آشیل مشکلات کشور ارزیابی نمود و خواستار تمرکز بیشتر دستگاه های مسئول و مرتبط بر روی موضوع بحران آب شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی نیز در این بازدید یک‌روزه که با همراهی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، هدف از این بازدید را اطلاع از آخرین وضعیت منابع آبی و مشکلات موجود ذکر نمود و با ارزیابی موضوع آب شرب بناب، شبکه پایاب زرینه رود و سد علویان و وضعیت آبهای زیرزمینی گفت: امیدواریم با اجرای برخی پروژه ها، از حجم مشکلات منطقه کاسته شود.

مهندس یوسف غفارزاده با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی برای پشت سر گذاشتن شرایط فعلی، خواستار همراهی و همدلی مردم برای گذر ایمن از پیک مصرف سال جاری و بدون قطعی آب شد.

این برنامه یک روزه،شامل بازدید از استخر بناب برای بررسی اخذ مجوز چاه،دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب و تشکیل جلسه در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66836

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});