• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
رییس کمیسیون گمرک اتاق تبریز مطرح کرد:

بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل و ترانزیت در کمیسیون گمرک اتاق تبریز

  • کد خبر : 67694
  • 02 تیر 1401 - 21:45
بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل و ترانزیت در کمیسیون گمرک اتاق تبریز
یاز اکو - مشکلات حوزه حمل و نقل و ترانزیت در کمیسیون گمرک اتاق تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اتاق تبریز، رضا کامی در جلسه کمیسیون گمرک، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به بررسی مشکلات اجرایی و تبعات قانون اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از دستور جلسات این نشست گفت: اعضای کمیسیون گمرک و همچنین فعالان بخش خصوصی می توانند نسبت به ارائه و جمع بندی دیدگاه های خود در خصوص این قانون اقدام کرده تا در نهایت نظرات جمع شده به مراجع مربوطه ارائه داده شود.

وی، بررسی مسائل حمل و نقل و ترانزیت به ویژه تحولات اخیر حمل و نقل ریلی در منطقه را دومین دستور جلسه این نشست دانسته و ادامه داد: استفاده از مزیت های ترانزیتی و لجستیکی منطقه باید در قالب مطالبه عمومی مطرح شده و همچنین سند تجارت و حمل و نقل بین المللی استان تدوین شود.

کامی ادامه داد: همچنین مشکلات عدم مدیریت یکپارچه واحد پایانه های مرزی و تعرفه های حمل و نقل ریلی در منطقه سهلان از دیگر مسائل موجود در این حوزه است.

رییس کمیسیون گمرک، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی تبریز در ادامه، بررسی موضوع ایجاد کارگوی هوایی در استان را دیگر دستور جلسه این نشست دانسته و گفت: با توجه به پتانسیل های تولیدی و تجاری، نیروی انسانی متخصص، ظرفیت های فرودگاه تبریز و دسترسی به منطقه سهلان، ایجاد کارگوی هوایی در استان یکی از ضروریات است.

وی افزود: در این جلسه ناظر گمرگات استان قول مساعد داد که گمرک به هر شرکتی که در بحث ایرلاین کارگو در فرودگاه تبریز فعالیت کند، تمام خدمات مورد نیاز گمرکی را ارائه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});