• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

جشنواره تابستانی تبریز، در خانه افتتاح

  • کد خبر : 68092
  • 05 تیر 1401 - 19:15
جشنواره تابستانی تبریز، در خانه افتتاح
یاز اکو - جشنواره تابستانی تبریز با حضور شهروندان، مسئولان، هنرمندان و پیشکسوتان تبریزی، برنامه‌های خود را روز پنجم تیرماه در محل مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی آغاز خواهد نمود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از امور ارتباطات سازمان، این جشنواره محبوب که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و خانواده بزرگ و پرمهر شهرداری‌ تبریز دور جدیدی از برنامه های خود را آغاز می نماید، روز پنجم تیرماه ساعت ۲۱ در محل پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و حضور هنرمندان شاخص تبریزی آغاز به کار خواهد نمود. این جشن همچنین میزبان شماری از مدیران شهری و محلی استان و نیز نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از همه شهروندان و پردشگران تابستای تبریز دعوت می کند که با حضور در این مراسم، یاری بخش ما در اجرای هر چه باشکوه تر آن باشند و با پیشنهادات خود بر غنای آن بیفزایند.

این جشنواره با هدف گذاری آموزشی برپایه سلامت شهروندان، توجه بیشتر به عنصر خانواده و برنامه های خانوادگی، استفاده از ظرفیت بالای فضای مجازی، افزایش نشاط معنوی و نیز ترغیب خانواده ها به امر مطالعه و کتابخوانی برگزار می شود.

جشنواره تابستانی تبریز، در محورهای سلامت شهروندی، آموزش شهروندی، رویکردهای فرهنگی، مذهبی و انقلابی، موضوعات ورزشی و بازی های سنتی، نوآوری ها و خلاقیت های علمی، رویکردهای تفریحی و گردشگری برنامه های متنوعی را اجرا خواهد کرد.

جشنواره تابستانی تبریز همچنین، در کلاس های متنوع، آموزش شهروندی، نقاشی، گرافیک، طراحی، کاریکاتور، داستان و خاطره نویسی، عکاسی، خوشنویسی، قرآن، تولید انیمیشن، صنایع دستی، ورزش و بازی های محلی، شاهد اجرای برنامه های متنوع در فرهنگسراها و مراکز وابسته به شهرداری تبریز خواهد بود.

همچنین، با توجه به لزوم توجه به مناسبت های مختلف فرهنگی و مذهبی، این جشنواره ویژه برنامه هایی را در روزهای متعدد جشنواره شاهد خواهد بود و از دریچه فرهنگی اجتماعی و ورزشی، موضوعات جشنواره را دنبال خواهد کرد.

هنرمندان، فعالان فرهنگی، اساتید و پیشکسوتان و چهره های حاضر در جشنواره تابستانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، تمام تلاش خود را برای جلب نظر و رضایت شهروندان محترم شهر اولین‌های ایران به کار بسته اند و حضور و استقبال مردم، مایه دلگرمی ایشان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});