• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

دو هزار و ۶۶۷ مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی صاحب شغل شدند

  • کد خبر : 68725
  • 10 تیر 1401 - 10:00
دو هزار و ۶۶۷ مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی صاحب شغل شدند
یاز اکو - مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: با اجرای طرح های اشتغال کمیته امداد استان دو هزار و ۶۶۷ مددجو از ابتدای سال جاری تاکنون صاحب شغل شده اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، غلامعلی ملامهدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشاغل ایجاد شده به واسطه طرح های اشتغال کمیته امداد جزء پایدارترین مشاغل است، افزود: در سه ماهه نخست سالجاری ۹۱۹ طرح اشتغال با تسهیلات کمیته امداد آذربایجان شرقی اجرا شده و این طرح ها برای ۲ هزار و ۵۳۲ نفر شغل ایجاد کرده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح های اشتغال در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۵۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی همچنین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون علاوه بر موارد فوق برای ۱۳۵ مددجو نیز از طرق کاریابی ها شغل فراهم شده است.

ملامهدی با تاکید بر اهمیت اشتغالزایی برای نیازمندان تحت حمایت اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) در سال های اخیر به صورت پیاپی دستگاه برتر ایجاد اشتغال در استان شناخته شده است.

بهره مندی ۶۲۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی از خدمات حقوقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین از ارایه ۶۲۰ خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

ملامهدی در تشریح ارایه خدمات حقوقی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان گفت: حـمایت حقوقی از مـددجویان تحت حمایت از طریق راهنمایی و مشاوره، پیگیری مسائل حقوقی و قضایی جهت احقاق حقوق آنان صورت می پذیرد.

وی افزود: این خدمات در قالب مشاوره، تنظیم دادخواست و لایحه توسط اداره حقوقی کمیته امداد استان و وکلای نیکوکار ارایه شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ۳۰۱ وکیل نیکوکار از ابتدای سالجاری تاکنون در جهت ارایه خدمات حقوقی به نیازمندان با کمیته امداد استان همکاری داشته اند.

ملامهدی همچنین گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۰ میز حقوقی جهت معاضدت قضایی وخدمات مشاوره برای ولی نعمتان تشکیل شده و ۷۲ پرونده حقوقی مددجویان نیز در محاکم قضایی پیگیری شده است.

وی از افزایش آموزش‌های کاربردی حقوقی با استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکار در سالجاری خیر داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});