• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی هتلهای زنجان به گردشگران

  • کد خبر : 72741
  • 09 مرداد 1401 - 16:00
تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی هتلهای زنجان به گردشگران
یاز اکو - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: احصاء ظرفیت هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی و اطلاع‌رسانی دقیق،ارائه تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی در روزهای پنجم تا دوازدهم محرم به گردشگران، راهنمایی خبرنگاران و گردشگران خارجی و مصاحبه و انتشار آن در شبکه‌های مجازی از عمده فعالیت‌ها خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سید سعید صفوی روز یکشنبه با اشاره به ماه محرم و ورود گردشگران مذهبی به استان افزود: هر سال گردشگران زیادی برای شرکت در مراسم دسته عزاداری زینبیه و حسینیه اعظم به زنجان سفر می کنند و پیش بینی ها نیز بیانگر آن است که با حجم زیادی زائر نسبت به دو سال گذشته روبررو باشیم که در این امر وظیفه ما خدمت‌رسانی و اسکان زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

وی اضافه کرد: هرفردی که در محرم به زنجان سفر می‌کند یک گردشگر مذهبی است و باید خدمات مطلوبی به آنان ارائه شود به‌گونه‌ای که گردشگران این خدمات را لمس کنند.

این مسوول ادامه داد: استقبال از گردشگران مذهبی باید هوشمند باشد و از لحظه ورود در تمام موارد ازجمله اسکان، بهداشت و غیره احساس آرامش داشته باشد.

وی یادآوری کرد: اطلاع‌رسانی در سطح ملی به‌منظور جلوگیری از سرگردانی گردشگران انجام خواهد شد وخدمات شهری مانند اقامت، پارکینگ، بازار و غیره در این ماه آماده و مهیا خواهند شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ادامه داد: آماده‌سازی و نظارت بر مراکز اقامتی به لحاظ کیفی و کمی، هماهنگی و هم‌افزایی با ادارات مختلف در زمینه اسکان یا رفاه گردشگران، کنترل نرخ‌گذاری واحدهای اقامتی و اطلاع‌رسانی نرخ مصوب با همکاری بخش خصوصی در محرم انجام خواهد شد.

صفوی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش اقامت مسافران در هتل‌ها و اماکن اقامتی، نظارت بر این واحدها نیز تشدید خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=72741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});