• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

قطار گردشگری یوم‌العباس(ع) به زنجان رسید

  • کد خبر : 73567
  • 15 مرداد 1401 - 19:15
قطار گردشگری یوم‌العباس(ع) به زنجان رسید
یاز اکو - همزمان با برگزاری مراسم دسته پرشکوه حسینیه اعظم زنجان قطار گردشگری محرم یوم‌العباس(ع) به زنجان رسید و مسافران آن از سوی مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، به گفته سعید صفوی، مدیرکل میراث، فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی این قطار با ۳۰۰ گردشگر داخلی امروز /شنبه/ ساعت ۹:۴۰ به ایستگاه راه آهن زنجان رسید و از سوی خادمین، هیات امنای حسینیه اعظم و مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفتند.

پیش از این نیز مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور به خبرنگار ایرنا گفته بود که شرکت رجا با راه‌اندازی قطار فوق‌العاده با ظرفیت ۳۰۰ مسافر، عزاداران مراسم یوم العباس(ع) را برای شرکت در اجتماع حسینیه اعظم زنجان جابجا می‌کند.

منوچهر صفری اضافه کرد: راه‌اندازی این قطار که با هماهنگی و پیگیری راه آهن شمالغرب کشور انجام شده، برای تسهیل رفت‌ و برگشت هموطنان به زنجان و حضور در مراسم عزاداری عظیم یوم العباس(ع) در حسینیه اعظم این شهر برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد : بر این اساس قطار تندروی پردیس شنبه ۱۵ مرداد ساعت ۰۵:۴۰ صبح از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت زنجان حرکت می‌کند و در ساعت ۲۰:۲۰ همان روز از ایستگاه زنجان به تهران بازمی‌گردد.

این مسوول با بیان اینکه مبلغ بلیت این قطار حدود ۸۷۰ هزار ریال است، ادامه داد: متقاضیان سفر با قطار فوق‌العاده زنجان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir و سایر مراجعه کنند.

گفتنی است علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با گردشگران قطار گردشگری به زنجان رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=73567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});