• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

مجردها از فهرست متقاضیان نهضت ملی مسکن در زنجان خط خوردند

  • کد خبر : 73982
  • 18 مرداد 1401 - 17:00
مجردها از فهرست متقاضیان نهضت ملی مسکن در زنجان خط خوردند
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به دلیل محدودیت در تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای نهضت ملی در زنجان، متقاضیان مجرد از این طرح حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، مسعود بیات منش روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان افزود: اولویت بندی متقاضیان برای برخورداری از امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن، افراد شاخص هایی مثل تاهل، تعداد فرزندان، سابقه ازدواج است.

وی ادامه داد: بر اساس هدف گذاری ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور، در برش استانی سهم این استان ۵۰ هزار واحد می شد ولی به واسطه ظرفیت ها و موفقیت های استان در اجرای طرح، این رقم با افزیش ۴۰ درصدی، به ۷۰ هزار واحد افزایش یافت.

بیات منش با بیان اینکه ۷۰ هزار واحد سهم استان شامل همه پروژه های شهری، تعاونی، خصوصی، روستایی و بخش خصوصی و دولتی است، اظهار داشت: ۳۶ هزار واحد از این میزان واحدهای هدف گذاری شده با تامین زمین از سوی دولت اجرایی می شود که تا کنون از این تعداد، ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف استان به مرحله عملیاتی و اجرای پروژه رسیده است.

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی در زنجان تا پایان دولت سیزدهم 

وی اظهار داشت: ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی نیز که بنیاد مسکن متولی آن در مناطق روستایی است، بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان دولت سیزدهم در استان ساخته می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: حدود ۱۲ هزار واحد واحد مسکونی نیز قرار است توسط بخش خصوصی اجرایی شود، این آمار با توجه به آمار چهار پنج سال گذشته که حدود چهارو ۵۰۰ واحد به طور متوسط توسط بخش خصوصی در استان اجرایی شده، امری امکان پذیر و قابل تحقق است.

وی با بیان این ارقام و اعداد پیرامون نهضت ملی مسکن در استان، برنامه است، تصریح کرد: آنچه در نهایت محقق خواهد شد وابسته به میزان استقبال متقاضیان است.

بیات منش گفت: در برخی شهرهای کوچک استان برخلاف مرکز استان، متقاضی برای واحدهای نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=73982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});