• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

تمامی پروژه‌های راهسازی استان اردبیل فعال است

  • کد خبر : 74348
  • 20 مرداد 1401 - 15:00
تمامی پروژه‌های راهسازی استان اردبیل فعال است
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با وجود مشکلات و محدودیت اعتباری همه پروژه‌های راهسازی در مناطق مختلف استان فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا محبوب حیدری در نشست با فرماندار خلخال اعلام کرد: با گذشت نزدیک به پنج ماه از سال هنوز از محل اعتبارات ملی و استانی به پروژه‌های راه سازی اعتباری تزریق نشده ولی با این حال به همت و توان و پشتکار مالی پیمانکاران مجری پروژه‌های راهسازی همه پروژه‌ها از جمله راه اصلی خلخال به منجیل در دو قطعه یک و دو فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: پروژه قطعه۲ راه خلخال -منجیل در انتهای پایان عملیات خاکبرداری و خاکریزی بوده و تلاش می کنیم تا پایان امسال زمینه را برای اجرای زیرسازی و آماده‌سازی بخشی از راه برای آسفالت فراهم کنیم.

حیدری با بیان اینکه عملیات اجرایی قطعه یک این پروژه به طول سه و نیم کیلومتر تملک اراضی شده است، گفت: این پروژه توسط شرکت ترانشه پل راه در حال اجرا بوده و تلاش برای تملک اراضی باقیمانده مسیر هم ادامه دارد.

وی به طلب۳۵۰ میلیارد ریالی پیمانکاران مجری قطعات یک و دو پروژه خبر داد و و با بیان اینکه این پروژه همچنان فعال است، گفت: در صورت تزریق یک هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده از محل فاینانس بانک مسکن عملیات اجرایی این پروژه شتاب بیشتری خواهد گرفت.

تمامی پروژه‌های راهسازی استان اردبیل فعال است

مدیر کل راه وشهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته آینده و در نشستی که در سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل خواهد شد تکلیف اعتبار فاینانس یکهزار میلیارد ریالی بانک مسکن روشن شده و با تزریق آن بسیاری ازمشکلات اعتباری این پروژه برطرف خواهد شد.

تکمیل دو مجتمع فرهنگی-هنری شهرهای کلور و هشجین

حیدری همچنین از تلاش برای تکمیل دو مجتمع فرهنگی-هنری شهرهای کلور و هشجین خبر داد و اظهار داشت: در صورت تخصیص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به هر کدام از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی این طرح‌‎ها تا پایان امسال تکمیل شده و این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول همچنین از ادامه عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن در همه شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون زمین مورد نیاز در همه شهرستان‌های استان برای اجرای این پروژه تامین و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

حیدری گفت: عملیات اجرایی ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی پروژه مسکن ملی خلخال تا پایان شهریور ماه امسال به مرحله اجرای فوندانسیون و تعدادی نیز به مرحله اسکلت و دیوارچینی می‌رسد.

وی بیان داشت: هم اکنون پروژه مسکن اقدام ملی شهر خلخال نیز در دو بلوک ۶۰ و ۸۰ واحدی در حال اجرا بوده که پیش‌بینی می‌شود پروژه ۶۰ واحدی تا پایان فروردین ماه و پروژه ۸۰ واحدی تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان کتابخانه مرکزی شهر خلخال اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال مورد نیاز است، اظهار کرد: تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی امسال به این پروژه راه به جایی نخواهد برد و تنها در صورت تامین حد اقل ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز زمینه برای ادامه عملیات اجرایی وتکمیل این پروژه فراهم خواهد شد.

تمامی پروژه‌های راهسازی استان اردبیل فعال است

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=74348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});