• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

سمینار تحلیل بازارهای اقتصاد ایران و جایگاه و نقش وکلای دادگستری در بنگاه های اقتصادی در تبریز برگزار می شود

  • کد خبر : 75014
  • 25 مرداد 1401 - 21:00
سمینار تحلیل بازارهای اقتصاد ایران و جایگاه و نقش وکلای دادگستری در بنگاه های اقتصادی در تبریز برگزار می شود
یازاکو - سمینار تخصصی تحلیل بازارهای اقتصاد ایران و جایگاه و نقش وکلای دادگستری در بنگاه های اقتصادی چهارشنبه 26 مرداد ماه در تبریز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی، این سمینار به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک و به همت شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی و با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی و با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود.
دکتر آلبرت بغزیان اقتصاددان و استاد دانشگاه تهران و دکتر حسن فرهادی نیا وکیل دادگستری و استاد دانشگاه به عنوان سخنران تخصصی در این سمینار حضور دارند.
تحلیل بازار های اقتصاد ایران، تحلیل بازارهای ارز، مسکن، طلا و بورس و جایگاه و نقش وکلای دادگستری در بنگاه های اقتصادی از جمله محورهای تخصصی این برنامه است.
این سمینار ویژه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، اعضای خوشه های کسب و کار، مدیران شرکت های دانش بنیان، مشاوران کلینیک کسب و کار و مدیران حقوقی و وکلای بنگاه‌های اقتصادی بوده و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان در این سمینار حاضر شوند.
گفتنی است سمینار تخصصی تحلیل بازارهای اقتصاد ایران و جایگاه و نقش وکلای دادگستری در بنگاه های اقتصادی روز چهار شنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ الی ۲۰ در محل تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});