• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

آنتالیا به دنبال جذب بازنشستگان اروپایی است

  • کد خبر : 75106
  • 26 مرداد 1401 - 14:30
آنتالیا به دنبال جذب بازنشستگان اروپایی است
یاز اکو - شرکت‌های گردشگری و هتل‌داران در آنتالیا به دنبال جذب میلیون‌ها مستمری بگیر اروپایی هستند و معتقدند که افزایش هزینه‌های زندگی در این قاره، این استان را به مقصدی جذاب تبدیل خواهد کرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از حریت، شرکت‌های گردشگری در آنتالیا با این استدلال که اقامت در اروپا برای ۱۵۰ میلیون بازنشستگان بسیار گران‌تر از تعطیلات در آنتالیا در ماه‌های زمستان است، «بسته‌های اقامت طولانی» را برای بازنشستگان ارائه کرده‌اند که هزینه آن ۲۱ یورو در روز است.

رجب یاووز از کارگروه گردشگری شورای شهر آنتالیا گفت: بازنشستگان، به ویژه در آلمان، احتمالاً به دلیل افزایش هزینه ها، تعطیلات طولانی مدت خواهند داشت.

یاووز با استناد به محاسبات مقامات آلمانی گفت: یک خانواده چهار نفره امسال ۳۴۶۱ یورو بیشتر از سال های گذشته برای خدمات آب و برق و غذا می پردازد. مشکلات در صورت قطع عرضه گازروسیه افزایش خواهند یافت.

وی افزود :بازنشستگان به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های زندگی هستند و آنتالیا راه حلی برای این مسئله ارائه می دهد.

یاووز گفت: برنامه های اقامت طولانی مدت چیز جدیدی نیست، اما امسال با توجه به وضعیت فعلی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

اگر مسافری بین ۱۵ نوامبر تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ در هتلی چهار ستاره در کومکوی آنتالیا به مدت ۵۶ روز تحت چنین پکیج طولانی مدت اقامت داشته باشد، ۱۲۰۹ یورو یا فقط ۲۱ یورو در روز پرداخت خواهد کرد.

یاووز توضیح داد این هزینه شامل بلیط هواپیما، سه وعده غذایی در روز، بلیط قطار به فرودگاه در آلمان و حمل و نقل بین فرودگاه آنتالیا و هتل خواهد بود.

آنها همچنین ممکن است اقامت در یک هتل سه ستاره را به مدت ۵۶ روز با ۵۱۱ یورو یا در یک هتل مجلل با قیمت ۹۹۰۰ یورو انتخاب کنند.

ترکیه در نیمه اول سال ۲۰۲۲ میزبان ۱۶٫۴ میلیون گردشگر خارجی بوده که نسبت به سال گذشته ۱۸۶ درصد افزایش داشته است.

بیش از ۲ میلیون آلمانی به تنهایی در ژانویه تا ژوئن از این کشور دیدن کردند که ۱۲٫۴ درصد از کل گردشگران خارجی را تشکیل می دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});