• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

سرمایه‌گذاری منحصربفرد شرکت شونیز در فاز توسعه به ارزش ۷ میلیون یورو

  • کد خبر : 75221
  • 27 مرداد 1401 - 13:00
سرمایه‌گذاری منحصربفرد شرکت شونیز در فاز توسعه به ارزش ۷ میلیون یورو
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: صنایع غذایی شونیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع شیرینی و شکلات در کشور است که تنها برای تامین و تجهیز ماشین آلات صنعتی در فاز توسعه هفت میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ صابر پرنیان امروز در حاشیه مراسم آغاز نصب ماشین آلات جدید صنعتی فاز توسعه شرکت شونیز افزود: این واحد صنعتی برای فاز توسعه و تولید محصول ویفر، ساختمانی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع احداث کرده است.

وی ادامه داد: شرکت شونیز به منظور تامین ماشین آلات مورد نیاز خود در فاز توسعه قراردادی به ارزش هفت میلیون یورو با یک کشور خارجی منعقد کرده که این ماشین آلات در قالب ۷۰ محموله است که البته امروز فرآیند نصب ۲۰ محموله از ماشین آلات صنعتی خطوط تولید آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که با بهره برداری از خط تولید فاز توسعه این واحد صنعتی برای ۳۲۰ نفر اشتغالزایی می شود، تاکید کرد: این نوع سرمایه گذاری برای تامین و تجهیز ماشین آلات در نوع خود منحصر بفرد بوده و در شرایط کنونی برای توسعه و اشتغالزایی بسیار با ارزش است.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر در سراسر کشور چهار هزار و ۵۰۰ نفر در مجموعه صنایع غذایی داداش برادر با نماد شونیز مشغول به کار هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});