• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

مشترکانی که مصرف بالای الگوی مصرف دارند هزینه واقعی آب دریافت می‌شود

  • کد خبر : 76631
  • 06 شهریور 1401 - 12:15
مشترکانی که مصرف بالای الگوی مصرف دارند هزینه واقعی آب دریافت می‌شود
یاز اکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مناطق مختلف استان تولید آب داریم، اما مصرف بی رویه صورت می‌گیرد، گفت: وظیفه ما تامین آب استاندارد است، سعی می کنیم از مشترکانی که مصرف بالای الگوی مصرف دارند هزینه واقعی آب دریافت شود تا کمبودهای این بخش با این کار حل شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، جواد رحمتی در مراسم افتتاح طرح‌های آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس گفت: این افتتاح‌ها در حوزه مناطق محروم صورت می‌گیرد و امیدواریم برای رفع مشکلات مردم در حوزه آب آشامیدنی موثر باشد.

وی افزود: اگر تمهیداتی که سال‌های گذشته صورت گرفته نبود قطعاً در تامین آب پایدار تبریز دچار مشکل می‌شدیم، همچنین دولت از اعتبارات تنش آبی مبالغی را اختصاص داد و اصلاح شبکه نهند و پمپاژ ایستگاه شماره ۵ موجب شد دچار مشکل قطعی آب نشویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: نکته قابل توجه اینکه در مناطق مختلف استان تولید آب داریم، اما مصرف بی رویه صورت می‌گیرد، وظیفه ما تامین آب استاندارد است، سعی می کنیم از مشترکانی که مصرف بالای الگوی مصرف دارند هزینه واقعی آب دریافت شود تا کمبودهای این بخش با این کار حل شود.

وی افزود: وضع ما در بخش آب در حال حاضر بحرانی است، مشکلاتی در کشور از لحاظ اعتبارات داریم، بیش از ۱۰ هزار میلیاردتومان در این زمینه هزینه شده است و برای سال آینده برنامه ریزی می‌کنیم تا نقاط بحران پیش بینی شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});