• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

درآمد۱۳ هزار میلیارد ریالی از فروش مرزی سوخت در منطقه ارومیه

  • کد خبر : 76946
  • 08 شهریور 1401 - 12:45
درآمد۱۳ هزار میلیارد ریالی از فروش مرزی سوخت در منطقه ارومیه
یاز اکو - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای شهریور سال ۱۴۰۰ تا تیر امسال از محل پایش و کنترل فروش در باک خودروهای مرزهای سرو، رازی، بازرگان و پلدشت، بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به خزانه دولت واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد مجرد اظهار کرد: استفاده از دستگاه های اندازه گیری سوخت و استقرار سامانه یکپارچه کنترل فروش مرزی در مرزهای زمینی سرو، رازی، پلدشت و بازرگان یکی از اقدامات بسیار مهم منطقه در کاهش چشمگیر قاچاق سوخت است.

وی ادامه داد: استفاده نیرو های متخصص و خبره و بهره گیری از فناوری های جدید عرضه و کنترل سوخت برای حفاظت و صیانت از سرمایه ملی در دستور کار قرار گرفته است.

مجرد با اشاره به تردد روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه خودروی (سواری، اتوبوس، کامیون) ترانزیتی و ترانشیپی از مرزهای یاد شده و کنترل و پایش آن‌ها توسط پرسنل شاغل در جایگاه‌های مرزی منطقه، افزود: جمع آوری دلالان سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، درآمدزایی دولت، صرفه جویی در سوخت، تسریع در کنترل کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی یک از عمده اهداف شرکت نفت منطقه ارومیه در دولت سیزدهم است.

وی در رابطه با برگزاری منظم جلسات کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی استان اضافه کرد: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی سوخت دربخش‌های مختلف مصرف بخصوص بخش صنعت و کشاورزی، دستگاه‌های متولی می بایست مشکلات مربوطه را به عنوان دستور کار خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});