• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

اردوغان: قرن بیست و یکم قرن ترکیه خواهد بود

  • کد خبر : 76955
  • 08 شهریور 1401 - 13:30
اردوغان: قرن بیست و یکم قرن ترکیه خواهد بود
یاز اکو - رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: قرن بیست و یکم به لطف دستاوردهای اقتصادی و دموکراتیک این کشور که در چشم‌اندازهای 2053 و 2071 ترسیم شده است، به عنوان قرن ترکیه شناخته می‌شود و قول می دهم، مشکلات کنونی، مانند هزینه‌های بالای زندگی و تورم، تا سال 2023 کاهش خواهد یافت.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از حریت اردوغان گفت: “ما مصمم هستیم قرنی را که اکنون در آن زندگی می کنیم به قرن ترکیه تبدیل کنیم.

اردوغان با یادآوری اینکه ترکیه در سال آینده صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و دولت او در سال ۲۰۱۱ “اهداف ۲۰۲۳” را ترسیم کرده بود، گفت: ما قدم به قدم به این اهداف می رسیم. ما بعداً با چشم انداز ۲۰۵۳ و ۲۰۷۱ مسیر خود را ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد:به لطف سیاست ها و دستاوردهای ما در ۲۰ سال گذشته، ترکیه به یکی از استراتژیک ترین کشورها در زمینه تحولات منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

اردوغان تصریح کرد: اگر امروز این چشم‌انداز را داریم که ترکیه را به یکی از ۱۰ اقتصاد برتر جهان تبدیل کنیم، به لطف تلاش‌ها برای تقویت زیرساخت‌های این کشور در ۲۰ سال گذشته است.

اردوغان با اشاره به اینکه کشورهای توسعه‌یافته‌تر حتی بدتر از ترکیه از این تلاطم رنج می‌برند، گفت: ترکیه در حال حاضر مشکلاتی در اقتصاد دارد، اما این یک پدیده جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز اقتصادی در سال ۲۰۲۳ بسیار بهتر خواهد بود، گفت: ترکیه کمتر از سایر کشورها از این طوفان جهانی رنج می برد زیرا سیاست اقتصادی خود را بر اساس اشتغال و تولید تغییر داده است.

وی گفت،:همانطور که همیشه می گویم، ما به صبر و حمایت بیشتری نیاز داریم. بزرگترین قدرت ما اتحاد و برادری ماست.»

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});