• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

تاکنون یک میلیون دلار در استارت آپ های آذربایجان سرمایه گذاری شده است

  • کد خبر : 78665
  • 22 شهریور 1401 - 8:30
تاکنون یک میلیون دلار در استارت آپ های آذربایجان سرمایه گذاری شده است
یاز اکو - اولین موج توسعه پروژه های نوپا در جمهوری آذربایجان از سال های ۲۰۱۶-۲۰۱۵ آغاز شد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بنکر، این مطلب را آقاحسین احمداف مشاور رئیس سازمان نوآوری و توسعه دیجیتال آذربایجان بیان کرد.

وی گفت که از سال ۲۰۱۸ اصلاحات قانونی مربوطه در این زمینه انجام شده است. سازمان ما نیز به نوبه خود جهت ایجاد زیرساخت های لازم برای حمایت از این اکوسیستم در تلاش است. حمایت ما از اکوسیستم استارت آپی آذربایجان شامل حمایت های مالی، فنی و فناوری، زیرساختی، قانونی، انتقال دانش و تخصص و همچنین برقراری ارتباط بین استارت آپ ها و ساختارهای مربوطه است.

به گفته وی یکی از حوزه های اولویت دار فعالیت این تشکیلات توسعه توان پرسنلی یعنی متخصصان فناوری اطلاعات است. احمدوف گفت: سالجاری سازمان ما از تحصیل ۸۰ دانش آموز در حوزه فناوری اطلاعات حمایت کرد و در سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است که این تعداد به ۲ هزار نفر افزایش یابد. این سازمان در حال کار بر روی جذب سرمایه گذاران خارجی به جمهوری آذربایجان است.

احمد اف افزود: در چارچوب رویدادهایی که برگزار کرده ایم مشاهده می کنیم که جریان ورود سرمایه گذاران به اکوسیستم آذربایجان بخوبی شروع شده است. آنها به کشور ما می آیند و با پروژه های ما آشنا می شوند. بر اساس اطلاعات اولیه نزدیک به یک میلیون دلار در استارت آپ های آذربایجان سرمایه گذاری شده است. ما به مذاکرات فعال برای جذب سرمایه گذاران بالقوه در آذربایجان ادامه می دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78665

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});