• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

جوابیه جمعی از اهالی رسانه به اظهارات و اتهامات سرپرست شرکت عمران سهند

  • کد خبر : 78856
  • 23 شهریور 1401 - 12:45
جوابیه جمعی از اهالی رسانه به اظهارات و اتهامات سرپرست شرکت عمران سهند
یاز اکو - افتتاح پروژه های ناقص در شهر سهند در چند روز گذشته حاشیه ها و اعتراضاتی را در فضای مجازی و رسانه های این شهر ورسانه های استان بدنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از پایگاه خبری نصر، غلام رضا اقبالی سرپرست شرکت عمران سهند، منکر نواقص پروژه های به بهره برداری رسیده در این شهر شد و این پروژه ها را تکمیل ترین پروژه های جمهوری اسلامی توصیف کرد.

وی در ادامه اصحاب رسانه ای را که با انتشار با مستندات به نواقص به عملکرد نمایشی اعتراض داشتند متهم به باج گیری و سو قصد کرد.

جمعی از اهالی رسانه در اعتراض به این اتهامات جوابیه ای را درفضای رسانه استان به اشتراک گذاشتند.

در متن این جوابیه آمده است:

در خصوص صحبت های سرپرست محترم شرکت عمران که فعلاً حکم مدیر عاملی ایشان صادر نشده ذکر چند مورد الزامیست:

۱-اگر ادعای رسانه های شهرستان مبنی بر افتتاح ناقص پروژه ها درست نیست چرا بازرس ویژه شهرهای جدید کشور، شبانه در سهند حضور یافته و جلسات متعددی با سرپرست محترم برگزار میکند؟!

۲-در خصوص ادعای ایشان مبنی بر قدیمی بودن فیلم های منتشر شده از نواقصات پروژه ها، لازم به ذکر است تمام فیلم های منتشر شده در روز جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ (یک روز پس از افتتاح رسمی پروژه ها) ضبط و ثبت شده است که در تصاویر مستند ساعت و روز آن دقیقاً مشخص است و به استحضار عموم مردم میرسد.

۳-سرپرست محترم در قسمتی از مصاحبه عنوان کرده اند که: “۱۹ پروژه ای که هفته گذشته در شهر جدید سهند توسط شرکت عمران سهند افتتاح شده است تکمیل ترین پروژه هایی که در جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده است” که این صحبت ایشان و نسبت دادن پروژه هایی با این حجم از نواقصات به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر شبیه شوخی و تخریب عملکرد و افتتاح های گذشته میباشد.

۴-با گذشت سه روز از افتتاح پروژه ها هنوز هم پیمانکاران و کارگران بصورت گسترده در این پروژه ها حضور دارند و مشغول رفع نواقصات پروژه هایی هستند که هفته گذشته به بهره برداری رسیده اند و این اقدام نوعی توهین به شعور شهروندان میباشد.

۵- در مورد روشنایی ۵ کیلومتر ابتدایی اتوبان تبریز -سهند ایشان فرموده اند که افتتاح روشنایی به معنای شروع نصب تیرهای چراغ برق می‌باشد که بایستی من بعد در معنای واژه «افتتاح» تجدید نظر اساسی کرد! هم چنین در فاصله سه روز پس از افتتاح، تنها ۱۷ تیر چراغ برق(از ۹۶ تیر وعده داده شده) نصب شده و آن تیر های نصب شده نیز هم اکنون خاموش میباشند و شهروندان در تاریکی مطلق تردد میکنند.

۶-هرگونه درخواست های مالی،استخدامی و.. که ایشان ادعا کرده اند با انتشار مدارک مستند در اختیار عموم مردم بگذارند. در غیر اینصورت به دلیل افترا و تهمت به اصحاب رسانه شهرستان علی الخصوص رسانه های سهند حق طبیعی و قضایی اصحاب رسانه برای اثبات گفته های ایشان محفوظ میباشد.

در پایان امید میرود اتهام به رسانه های منتقد و مطالبه گر تبدیل به رویه ای بین مدیران برای پوشاندن عملکرد ضعیف خود در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی نشده و سرپرست محترم شرکت عمران پاسخی به این سوالات داشته باشند!

هم چنین رسانه های شهرستان اسکو و شهری سهند آمادگی دارند ادعاهای خود در مورد نواقصات موجود را در حضور رسانه های استانی اثبات کنند.

پایگاه خبری سهند آنلاین
پایگاه خبری شهرستان اسکو
پایگاه خبری مطالبه سهند
پایگاه خبری صدای مردم سهند

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});